به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری کرمان محمدعلی توحیدی در نشست کارگروه مقابله با حاشیه نشینی سال 95 شهرستان کرمان افزود: هر نوع ساخت و ساز باید به طور قانونی در محدوده طرح هادی انجام شود و ساخت هر نوع بنایی خارج از طرح هادی غیرقانونی و جرم محسوب می شود.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ایام تعطیلات نوروز اظهار کرد: تجربه سال های گذشته نشان داده که در ایام تعطیلات برخی افراد سودجود از کم توجهی و غفلت مسئولان سوء استفاده کرده و اقدام به تصرف غیرقانونی اراضی یا ساخت و ساز می کنند.
فرماندار کرمان افزود: دستگاه های اجرایی بویژه راه و شهرسازی، شهرداری، بخشداری و دهیاری ها باید با دقت و وسواس بیشتر، مسائل را رصد و پیگیری کنند تا زحمات چندساله در این زمینه هدر نرود.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم در راستای رفاه و آسایش آنان از مهمترین وظایف یک مدیر است اظهار کرد: مدیران باید مردم را توجیه و با خود همراه کنند.
توحیدی تصریح کرد: موازی کاری در دستگاه های اجرایی دلیل انجام غیرصحیح و نیمه تمام ماندن برخی کارها است و قرار نیست یک دستگاه اجرایی به جای دستگاهی دیگر که هیچ تخصصی در آن حوزه کاری ندارد تصمیم بگیرد.
وی ادامه داد: البته همپوشانی و هماهنگی بین دستگاهی باید در دستور کار مدیران قرار گیرد اما تداخل کار لزومی ندارد.
وی با بیان اینکه هرگونه تخریب بنا باید مراحل بعدی و سیر قانونی خود را طی کند و وارد مراحل قضایی شود افزود: قرار نیست تخریب را انجام دهیم و کار را تمام شده حساب کنیم لذا در تصرف اراضی دولتی که تصرف عدوانی محسوب می شود حتما باید مراحل کیفری متخلفین طی شود.
خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7437/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.