مدیر مجموعه تیتر شامگاه پنجشنبه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: نسخه جدید اپلیکیشن و وب سایت تیتر بر اساس ظاهری و امکانات پنلی مهیا شده است.
مسعود باژیان هدف از انجام این کار را معرفی بیشتر نشریات محلی استان کرمان به مردم و مخاطبان ذکر کرد و افزود: این سامانه ابتدا اسفند سال 93 راه اندازی شده و رشد 200 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.
وی تصریح کرد: سامانه تیتر نشریه آنلاین نشریات محلی استان کرمان است به این صورت که افراد نشریات خود را برای ما ارسال می کنند و صفحه اول این نشریات را به صورت رایگان در سایت تیتر قرار می دهیم یا نشریات با مجموعه تیتر قرارداد بسته و هزینه ای پرداخت می کنند و نشریه به همراه نسخه pdf روی این سایت قرار می گیرد.
مدیر مجموعه تیتر با بیان اینکه سایت تیتر تا به امروز روزانه 10 هزار بازدید کننده داشته است گفت: این سایت تاکنون اطلاعات 186 نشریه از نشریات محلی استان کرمان را ثبت کرده و سه هزار نسخه آرشیو بایگانی شده از نشریات محلی کرمان داریم که آرشیوی بی نظیر است.
وی با تاکید بر اینکه سایت تیتر مشابه ندارد و تنها سامانه آنلاین نشریات محلی در کشور است افزود: باید این سامانه را به سراسر کشور گسترش دهیم.
باژیان عنوان کرد: با حمایت مدیرکل روابط عمومی و مجموعه استانداری در راستای حمایت از نشریات محلی استان بنا شد که مجموعه ای از سایت تیتر به وب سایت ادارات دولتی اضافه شود و این اقدام در راستای این است که مطالعه و فرهنگ سازی نشریات محلی بیشتر شود.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان کرمان که روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای کرمان گشایش یافت تا هشتم اسفند در بلوار پارادیس ادامه دارد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7420/3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.