به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار رضا بنی اسدی فر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شب گذشته در سه راهی راین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر سوخت رسان که از مرزهای شرقی کشور به سمت کرمان در حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی اظهار کرد: در بازرسی تخصصی از درون خودرو 554 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه داخل تانکر خودرو جاساز شده بود، کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.
وی با بیان اینکه در عملیات دوم ماموران انتظامی شهرستان نرماشیر هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در محور ریگان - بم به یک دستگاه خودرو مزدا مشکوک شده و دستور ایست دادند تصریح کرد: راننده بدون توجه به هشدار ماموران اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، با استفاده از تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، خودرو را رها کرد و از منطقه گریخت.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم متواری گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو، 670 بسته مرفین به وزن 670 کیلو و 570 گرم را کشف کردند.
استان کرمان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیت 70 درصد مواد مخدر کشور، هزینه های مادی و انسانی زیادی را برای مقابله با این پدیده شوم می پردازد.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7440/3028

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.