پس از تماس کشاورزان با خبرگزاری جمهوری اسلامی مبنی بر ایجاد نقص فنی در کارخانه رب‌گوجه سنوس و ایجاد صف‌های طولانی وانت‌های حمل گوجه در مقابل این خارخانه، سریعا موضوع را با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در میان گذاشتیم و پس از پیگیری وی مشکل برطرف شد.
مسلم مروجی فرد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری‌های انجام شده، کارخانه رب سنوس را مجبور کردیم تا هر چه سریع‌تر مشکل فنی این کارخانه را رفع کند.
وی تصریح کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده قطعه مورد نیاز دستگاه‌های این کارخانه ساعتی قبل از کرمان خریداری و مقرر شد امشب مشکل فنی رفع و از فردا (سه‌شنبه) کارخانه در مسیر تولید قرار گیرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از آمادگی خرید گوجه توسط کارخانجات رب نیلی‌ صنعت عنبرآباد و کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی شماره یک و ۲ جیرفت برای رفع مشکل کشاورزان گوجه‌کار این شهرستان ها خبر داد و گفت: کشاورزان می‌توانند برای فروش محصول خود به این کارخانه‌ها مراجعه کنند.
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد مدیر کارخانه رب سنوس این موضوع را به کشاورزان اطلاع دهد.
مروجی اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل کشاورزان انجام می‌دهیم تا شاهد کاهش مشکلات این قشر زحمت‌کش جامعه باشیم.

به گفته کشاورزان، نقص فنی در کارخانه رب‌گوجه سنوس جیرفت باعث شد گوجه‌کاران ساعت‌ها پشت درِ ورودی این کارخانه معطل شوند.

قیمت پایین گوجه « ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم) باعث ضرر ۱۰۰ درصدی کشاورزان جنوب کرمان شده و مسوولان در حال پیگیری این مشکل هستند.

به گفته مسوولان در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان ۱۴ کارخانه رب‌گوجه وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.