به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شفیعی عصر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه به آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان اشاره کرد و بیان داشت: طی ۲۴ ساعته گذشته از ۱۹۶ نمونه مشکوک ارسال شده به آزمایشگاه‌های سطح استان کرمان تست ۱۴ نفر مثبت اعلام شده است.

وی به موارد مثبت به تفکیک حوزه‌ها اشاره کرد و افزود: شش مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سه مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، چهار مورد حوزه جیرفت و یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان به ثبت رسیده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از موارد مثبت اعلام شده چهار نفر زن و ۱۰ نفر مرد هستند ضمن اینکه از ابتدای اپیدمی تا به امروز در استان کرمان تعداد کل مبتلایان به کرونا ۸۰۸ نفر ثبت شده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعته گذشته متأسفانه یک نفر به علت ابتلاء به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست داد که در مجموع از ابتدای شیوع بیماری تاکنون تعداد افرادی که جان خود را از دست داده‌اند به ۵۲ نفر رسیده است.

وی یادآور شد: طی ۲۴ ساعته گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و از مراکز درمانی سطح استان ترخیص شده‌اند ضمن اینکه با احتساب این افراد تا به امروز ۳۷۱ نفر در استان بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1425511
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.