به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز دوشنبه در آیین آغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه در محل لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان افزود: همه ما خدمت‌رسانی موثر سپاه را در مشکلات و کمک‌رسانی به مردم دیده ایم و امروز هم سهم و جایگاه سپاه را در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه را مشاهده می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در جایی هم که غرور ملی خلق می‌شود سپاه در کنار نیروهای مسلح قرار دارد و همه ما به تازگی دستاوردهای سپاه را در این حوزه دیده ایم و به سپاه پاسداران برای اقدامات، دستاوردها و موفقیت‌هایی که داشته تبریک می گوییم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: امروز یکی از روزهایی که اقدامات سپاه را در حوزه کمک به نیازمندان می‌بینم و امیدواریم بتوانیم در این رزمایش در کنار سپاه قرار بگیریم.

وی اظهار داشت: در این ایام باید به کسانی که به پیام مقام معظم رهبری انقلاب لبیک گفته و رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه را به مرحله اجرا رساندند تبریک ویژه گفت.

نخستین محموله از کمک های اهدایی سپاه و بسیج مستضعفین به میزان ۵۰۰ تن امروز در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط سپاه ثارالله استان کرمان به سراسر استان کرمان ارسال شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از سخنانشان در ۲۱ فروردین ماه سال جاری به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کردند و افزودند: افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به ‌منظور کمک به نیازمندان بویژه در آستانه‌ ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، آغاز کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: خوب است در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.  

کرمانی ها در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، پیشگام این رفتار مومنانه شدند و با تشکیل قرارگاه‌ استانی کمک به افراد بی بضاعت را در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.