حسین سلامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این حوزه ۶۰۰ خانواده نیازمند داریم، افزود: ۱۱۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی در قالب کارت‌های بانکی ۲ میلیون ریالی آماده شده و تا ماه مبارک رمضان به صورت حضوری به خانواده‌های زندانیان نیازمند تقدیم می‌شود.

وی ادامه داد: در این کمک مومنانه همچنین ۶۰۰ بسته سبد مواد غذایی به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند زندانیان این شهرستان توزیع شد.

سلامی با بیان اینکه بحران کرونا موجب تعطیلی برخی از مشاغل سرپرستان خانواده‌ها ازجمله خانواده‌های زندانیان نیازمند شده، اضافه کرد: آسیب‌های اقتصادی زیادی به این اقشار وارد شده و مقام معظم رهبری برای کاهش این آسیب‌ها دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را صادر کرده‌اند.

دادستان جیرفت ادامه داد: عزم جدی مسوولان قضایی در اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقدام فوری به منظور بهبود وضعیت معیشتی خانواده‌های زندانیان نیازمند نشان از رویکرد اسلامی و انسانی و توجه به جایگاه ویژه این افراد در نزد نظام اسلامی دارد.

وی اظهار داشت: تکریم مددجویان و نگاه سرشار از رأفت اسلامی به خانواده آن‌ها، اهمیت و جایگاه مقوله حقوق شهروندی و کرامت همه اقشار مختلف جامعه را در نزد مردم و مدیران کشور بیان می‌کند.

س از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش گسترده همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، در سراسر کشور، این رزمایش با حضور مردم و خیران در شهرستان جیرفت هم آغاز شد.

بنا به اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.