به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید افزود: باید به الزامات جهش و رونق تولید توجه ویژه کرد و کارکنان دستگاه های اجرایی مختلف از همین ابتدای سال همت و تلاش کنند تا الزامات جهش تولید محقق شود.

وی ادامه داد: باید آنطور عمل کرد که تا در پایان سال با سربلندی و افتخار نامگذاری سال جاری را به یکی از برگ های ماندگار انقلاب اسلامی ایران در بخش اقتصاد و تولید مبدل کنیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در پایان سال گذشته کشور درگیر شیوع ویروس کرونا شد گفت: درس و عبرت های فراوانی در این اتفاق تلخ وجود دارد و یکی از درس های مهم آن تفسیر عینی بسیاری از آیات قرآن کریم است که بر ایمان مومنان افزوده و غیرمومنان را بیشتر به خدامحوری می رساند.

وی گفت: نیروهای مجاهد خط مقدم، تیم های درمانی و بهداشت، نیروهای مسلح، گروه های جهادی، مردمی، حوزه های علمیه، دانشگاه همه و همه بسیج شده و با جان و دل در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفته اند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: در رزمایش همدلی که مقام معظم رهبری اعلام کردند، جوش و خروشی در بین مسئولان و مردم به وجود آورده تا در کنار هم قرار بگیرند و از این آزمون بزرگ سرفراز بیرون بیایند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان افزود: در زمان نعمت ها وظیفه داریم شکر خدا را به جا بیاوریم و در مقابل بلا و مصیبت و سختی باید صبر پیشه کنیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه سال ۹۸ بسیار پرمخاطره بود گفت: مشیت خداوند بر این تعلق گرفته که در این دوران به طور پیوسته مورد امتحان الهی قرار بگیریم و گاهی اوقات ازمایشات الهی با نعمت و گاهی با بلا و مصیبت همراه است لذا سیل، زلزله، نقص اموال و شهادت سردار سلیمانی که فقط محبوب ما نبود بلکه محبوب جهان اسلام بود، از اتفاقات تلخ سال گذشته بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی انسانی سلحشور با ۴۰ سال سابقه در خط مقدم جهاد و مبارزه و نه فقط یک نظامی عالی رتبه، طراح و مدیر بود تصریح کرد: وی چهره ای کاملا اخلاقی، عزیز، متواضع و دوست داشتنی بود که سال گذشته وی را از دست دادیم و این حادثه بزرگ اشک جهان اسلام را در آورد.

وی افزود: استقبال از پیکر ایشان در ایران و جهان اسلام کم نظیر بود لذا شهادت ۶۱ نفر از مردم در آیین تشییع پیکر سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمان و از دست دادن هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیما نیز سال گذشته رقم خورد.

امام جمعه کرمان گفت: در ادامه ابرقدرتی که از جنگ جهانی دوم تاکنون که کسی جرات نداشت کوچک ترین حرفی به او بزند، در دو نوبت مورد هجمه جدی در پاسخ به حرکات نسنجیده اش از طرف جمهوری اسلامی قرار گرفت و این مسئله با قاطعیت در تاریخ دنیا ماندگار شد.

وی ادامه داد: پهپاد پیشرفته آنها توسط رزمندگان سلحشور جمهوری اسلامی ایران سقوط کرد و موشک هایی به پایگاه آنها در عراق شلیک شد که یکی از اتفاقات شیرین سال گذشته بود.

امام جمعه کرمان اظهار کرد: امیدواریم در آزمون ها سربلند باشیم و در ماموریتی که مقام معظم رهبری در نامگذاری سال به عهده همه کسانی که در صحنه نظام خدمت می کنند و به ویژه مسوولان، گذاشته اند، به خوبی عمل کنیم زیرا اقتصاد نیاز به جهش و رونق جدی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.