امین فخر روز سه‌شنبه در نشست ویدئو کنفرانس با مدیران واحدهای درمانی این استان با گرامیداشت روز منابع انسانی و اعلام آغاز اجرای طرح نظام آراستگی اظهار داشت: در این حوزه فعالیت‌ها و اقدامات ارزنده‌ای در سطح استان انجام شده است.
وی همچنین از تلاش‌های ارزشمند همکاران در تداوم اقدامات پیشگیرانه شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: واحدهای درمانی برای سهولت خدمت‌رسانی به بیماران و ایمن کردن شرایط خدمت‌رسانی ، ابتکارات خوبی را همچون ارائه مشاوره‌های تلفنی، سطح‌بندی تریاژ،تفکیک بخش‌ها و  تسریع تحویل دارو به بیماران مزمن انجام داده‌اند که بسیار ارزشمند است.
معاون درمان تامین اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: تمام دستور العمل‌های مربوط به کنترل ویروس کرونا در این معاونت مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و به صورت پروتکل‌های درمانی به واحدها ابلاغ شده است.
هادی صبوری تصریح کرد: در تهیه و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز پزشکی و درمانی به استانداردها و الگوهای تعیین شده توجه کامل صورت می‌گیرد .
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این ویدئو کنفرانس گفت: در استان کرمان اقدامات بسیار مطلوبی در راستای کنترل ویروس کرونا انجام شده است و لذا در مقایسه با استان‌های دیگر، این ویروس شیوع کمتری در استان داشته است.
سید وحید احمدی طباطبایی تاکید کرد: همچنان باید نسبت به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، کاهش زمان تماس با افراد، استفاده از ماسک، گند زدایی اماکن، شستن دست‌ها ، غربالگری و اقدامات مراقبتی، فعالیتها ادامه داشته باشد.
رییس بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز در این جلسه گفت: در این مرکز درمانی داروهای بیماران مزمن در ورودی بیمارستان تحویل آن‌ها می شود تا مراقبت لازم از ایشان انجام شود.
مهدی ابناء افزود: به منظور تبادل تجربیات، جلسات علمی و تخصصی نیز در بیمارستان با حضور پزشکان متخصص داخلی ، عفونی و بیهوشی برگزار می‌شود .
منصور هاشمی رییس بیمارستان امام علی (ع) زرند و فرهاد اشافی، رییس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان نیز تداوم خدمت رسانی به بیماران و فعالیتهای مرتبط با کنترل ویروس کرونا را اعلام کردند.
  پریسا ابراهیمی، ریس درمانگاه بم نیز در این جلسه اظهار داشت: با همکاری پرسنل و پزشکان این مرکز هر روز از طریق تلفن مشاوره‌های مختلف درمانی به بیمه شدگان  بویژه مادران باردار و سالمندان ارائه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.