محمدرضا پورابراهیمی روز یکشنبه در نشست مشترک کارگروه تخصصی اصناف به منظور بررسی و نحوه ارائه خدمات واحدهای صنفی و حل نیازهای مردم که در بیماری ویروسکرونا تحت تاثیر قرار گرفته اند، افزود: از یک سو مردم به شدت نیازمند دریافت انواع کالا و خدمات هستند و با وجود بیماری کرونا نیاز مردم به آنها همچنان وجود دارد و از سویی واحدهای صنفی نیز نیازمند عرضه خدمات خود هستند. 
وی ادامه داد: با مصوبه ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، ۱۲ اتحادیه حق ارائه خدمات به شکل معمول و متداول هم در فضای مجازی و روال عادی خود دارند ، اما مابقی اتحادیه ها این امکان را ندارند اما از سویی مردم به خدمات سایر اتحادیهها نیز نیازمند هستند.  
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید است که با توجه به چارچوب و پروتکل های بهداشتی و امنیتی مشکل واحدهای صنفی هم سریعا حل شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم سریعتر واحدهای صنفی اتحادیه های مختلف به طرح عرضه کالا و خدمت در فضای مجازی بپیوندند و هر چه سریعتر این کار را برای استمرار فعالیت های خودشان و حل نیازهای مردم در دستور کار دهند. 
پورابراهیمی همچنین از  خبرگزاری ها و صدا و سیما خواست با اطلاع رسانی به گروه ها و اقشار مختلف مردم این موضوع را به شکل جدی در دستور کار قرار دهند. 
وی اظهارداشت: اتاق اصناف به عنوان محور فعالیت های نظام صنفی با رعایت کامل پرتکل های بهداشت و امنیتی، موضوع نحوه ارائه کالا و خدمت از طریق ۵۶ اتحادیه دیگر براساس بستر فضای مجازی و اینترنتی فراهم کند که هم مردم بتوانند نیازهای خود را دریافت کنند و هم واحدهای صنفی خدمات و کالاها را عرضه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.