به گزارش ایرنا،  محمد صادق بصیری روز شنبه در نشست خبری مدیریت ویروس کرونا در استان کرمان افزود: بنا به درخواست وزارت کشور از استانداری، فرمانداران استان مأمور شدند گزارش های روزانه ای از پست های فعال استان در ورودی ها و جریان ورود و خروج مسافرین به استانداری ارسال کنند که در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا علاوه بر صحبت درباره این گزارش ها، درباره تردد خودروهای مجاز و چگونگی ورود و خروج حاملان اقلام مورد نیاز مردم تصمیم گیری شد.
وی اظهار داشت: باتوجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور، اصل در کارخانجات و کارگاه های تولیدی بر عدم تجمع افراد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و باتوجه به اهمیت فعالیت معادن دراستان و نقشی که در تولید و اقتصاد کشور دارند، امکان تعطیلی این معادن وجود ندارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به عدم تعطیلی معادن و کارخانجات معدنی فعال در شهرستان سیرجان و رفسنجان تصریح کرد: در جلسه استانی ستاد مدیریت کرونا درباره موضوع فعالیت شرکت های صنعتی و معدنی از جمله گل گهر سیرجان، مس و ... بحث و تبادل نظر شد و مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز گزارشی در این زمینه ارائه کرد.
بصیری با اشاره به گزارش هایی مبنی بر تجمع کارگران فصلی در برخی از شهرهای استان اظهار داشت: در جلسه امروز ستاد استانی مقرر شد درباره تجمع کارگران فصلی در سطح شهر، شهرداری ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای مقابله با کرونا هم اکنون کارگران غیربومی در صورت ورود به محل کار خود در شهرهای استان به مدت ۱۴ روز تحت نظر قرار خواهند گرفت .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.