به گزارش خبرنگار مهر مجید سعیدی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران استان شهرستان‌های ریگان، کهنوج، رودبار جنوب و قلعه گنج در متأثر از بارش‌های سوم و چهارم فروردین شده‌اند، اظهار کرد: بارش تجمعی ۱۴۰ میلیمتری طی چند ساعت در منطقه جنوب استان اتفاق افتاد در حالی که پیش بینی استان توسط هواشناسی ۷۰ میلیمتر بود.

وی با بیان این مطلب که در ساعات اولیه امدادرسانی در مناطق سیل زده انجام شد، اضافه کرد: مشکل آب ۱۶۷ روستا، برقراری خط انتقال برق ۲۱۰ روستا و بازگشایی راه روستایی ۱۵۵ روستا انجام شده است، اظهار کرد: دفن و معدوم سازی هزار و ۵۰۰ رأس دام تلف شده انجام و واکسیناسیون سایر دام‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه مشکل شبکه فاضلاب شهر کهنوج مرتفع شده است، ادامه داد: در موارد متعددی وجود دارد که در زمان بحران، شاهد قطع تلفن‌ها بوده‌ایم.

قانعی فرماندار رودبار جنوب در این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اینکه ۱۱۵ روستا در مناطق سیل زده کمک‌های اولیه را دریافت کرده‌اند، افزود: در مناطق کوهستانی ۳۰ روستا همچنان راه ارتباطی آنها مسدود است که با تلاش نیروهای امدادی امیدوارم هرچه زودتر مسیر باز و کمک‌های اولیه توزیع شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1391794
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.