به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مهدی شفیعی در خصوص وضعیت موارد مثبت کرونا اعلام شده در تاریخ ۲۹ اسفند ماه اظهار کرد: با اعلام ۱۴ مورد جدید ابتلای به کرونا ویروس، تعداد افراد مبتلای به این بیماری در سطح استان به ۱۴۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: از موارد جدید امروز تست پنج زن و ۹ مرد در استان کرمان مثبت شده و متوسط سنی مبتلایان ۶۳ سال به بالاست که سه مورد مثبت مربوط به کادر درمانی است.

شفیعی عنوان کرد: از موارد جدید ۱۰ مورد آن مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان شامل دو مورد در شهرستان زرند و مابقی مربوط به شهر کرمان است و سه مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک مورد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: از موارد جدید امروز یک نفر هفته پیش سابقه شرکت در مراسم تدفین و خاکسپاری و یک نفر هم سابقه شرکت در میهمانی داشته است؛ یک مورد همسر یکی از مبتلایان بوده و از موارد جدید تست یک زن و شوهر مثبت شده است.

وی گفت: از ابتدای اسفند ماه تا کنون، هزار و ۲۱۸ مورد بسیاری در مراکز درمانی استان با عنوان بیماری حاد تنفسی بستری شدند که برای ۶۹۵ مورد شک به بیماری کووید ۱۹ داده شد که ۱۴۱ مورد مثبت شده است.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از روز گذشته تا امروز هفت بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی استان ترخیص شدند که در مجموع ۵۵ نفر از مراکز درنتیجه با حال خوب ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد مستقر در نقاهتگاه هم پنج مورد است، افزود: از روز گذشته تا کنون یک نفر در استان به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ فوت کرده که تعداد جان باختگان این بیماری در استان ۱۴ نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1386835
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.