بتول غفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظر به اینکه بیماری کرونا شرایط جدیدی در کشور ایجاد کرده و اولویت نخست، فرهنگ‌سازی در خصوص ماندن مردم در خانه است، در این شرایط خاص، بیشترین دغدغه‌ خانواده‌ها، متنوع کردن اوقات برای کودکان و نوجوانان است و در این راستا و در راستای خیر فرهنگی، کتاب‌های الکترونیک یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب به‌ صورت رایگان در اختیار عموم قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب های الکترونیک مهتاب و کرم شب تاب را می توان در نشانی الکترونیک http://WWW.mahtab- shabtab.com به شکل رایگان تماشا کرد، ورق زد، دانلود کرد و با صدای نویسنده داستان و تحلیل داستان را گوش داد.

نویسنده‌ کتاب‌های یکصد جلدی مهتاب و کرم شب‌تاب خاطرنشان کرد: در پایان تعطیلات به بازدیدکنندگان کتاب‌های الکترونیک مهتاب و کرم شب‌تاب به قید قرعه، باکس پنج‌تایی و ۱۰تاییاز این مجموعه کتاب‌ها جایزه داده می‌شود.

غفاری اظهار داشت: کتاب‌های مهتاب و کرم شب‌تاب به‌صورت رایگان در اختیار مراکز آموزشی قرار گرفته و اکنون بیش از یک‌ سال است که تحلیل داستان‌های این مجموعه کتاب هفته‌ای ۲ بار از رادیو کرمان، برنامه‌ کریمان و ادیبان پخش می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نشانی شبکه‌های اجتماعی مهتاب و کرم شب‌تاب به شرح ذیل است:

‏WWW.mahtab-shabtab.com

https://t.me/Mahtab_shabtab

‏https://www.instagram.com/mahtab__shabtab/?hl=en

مجموعه کتاب مهتاب و کرم شب‌تاب با هدف آموزش مهارت‌های زندگی و اخلاقی به کودکان و نوجوانان نوشته شده است و از سوی دیگر مدافع و حامی بچه ها از گزندهای جامعه است.

دکتر بتول غفاری ۴۷ ساله متولد کرمان نویسنده  و ناشر و مولف کتاب های یکصد جلدی «مهتاب و کرم شب تاب» با انتخاب دو شخصیت «مهتاب و کرم شب تاب» رمز و راز بقای تمدن ما را با زبان ساده به کودکان و نوجوانان انتقال داده و در صدد است  از تمدن صیانت کند.

این نویسنده که در دوران بحران اقتصادی، زمانی که بیشترین صدمه به فرهنگ وارد می شود با انگیزه و اراده قوی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان وارد شده و به خلق دو شخصیت «مهتاب» و «کرم شب‌تاب» برای کودکان پرداخته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.