علی زهرودی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه پیرامون اقدامات و برنامه های ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان انار ضمن ابراز گلایه از برخی شهروندان جهت تردد در سطح شهر و همچنین برخی صنوف به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی  گفت: خواستار همکاری تمامی شهروندان جهت عبور از این ویروس و بازگشت به شرایط عادی هستیم.

وی تاکید کرد: در حال حاضر رسالت خبرنگاران ضمن اطلاع رسانی و آموزش مسائل بهداشتی، آگاه نمودن شهروندان به وجود تهدیدی ست که متوجه مردم است.

زهرودی با عنوان اینکه خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از کرونا در شهرستان مشاهده نشده ابراز کرد: از شهروندان می خواهیم ضمن طرح مسائل مرتبط با کرونا، اعضای ستاد موظف به پیگیری و ارائه گزارش می باشند.

وی تاکید کرد: خانواده هایی که بستگانشان در استان های همجوار می باشند تا اطلاع ثانوی از دید و بازدید به شهرستان انار خودداری نمایند و خانواده هایی که بستگانشان به انار آمده اند باید تا ۱۴ روز در خانه ای جداگانه تحت نظر بوده و هرگز از منزل خارج نشوند.

زهرودی با بیان اینکه ۳۰ تن پرتقال و ۱۵ تن سیب ویژه ایام عید از فردا در سطح شهرستان با قیمت تنظیم بازار توزیع می شود گفت:  اقلام ضروری دیگر چون برنج، روغن، شکر و سایر مایحتاج نیز در دست پیگیری جهت دریافت و توزیع در سطح شهرستان می باشد.

وی بیان کرد:  شهروندان جهت اطمینان خاطر از سلامت بهداشتی میوه های و سبزیجات و سایر اقلام خریداری از واحدهای مختلف صنفی، حدالمقدور در منزل نسبت به ضد عفونی نمودن آنها اقدام نمایند.

زهرودی  با بیان اینکه پست قرنطینه ورودی استان به صورت منظم توسط کشیک ادارات سرکشی م یشود و گزارش آن به استان ارسال می گردد گفت:  ورود افراد مسافر به شهر توسط ایستگاه سلامت شهر انار کنترل و از ورود افراد غیر محلی و مشکوک به ویروس کرونا خودداری می شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.