به گزارش ایرنا، کوروش احمدیوسفی در چهارمین نشست قرارگاه زیستی فرماندهی انتظامی استان کرمان افزود: همزمان با ایام پایانی سال محتوای آموزشی مختلفی مرتبط با نظم و امنیت این ایام تولید شده تا مردم در قبال نظم و امنیت احساس مسئولیت و ایفای نقش کنند.

وی ادامه داد: در این رابطه بیش از ۵۰ کلیپ از محتوای تولیدی به پیشگیری از تصادفات به سبب اهمیت این مسئله اختصاص یافته و خودمراقبتی و پیشگیری از سرقت الویت های بعدی این محتوا است که امیدواریم مردم به آن ها توجه کنند.

احمدیوسفی بیان داشت: در همین رابطه ضمن برقراری ارتباط با ادمین های پرمخاطب استانی تلاش خواهیم کرد این محتوا در قالب های مختلف و به طور وسیعی به عموم مردم منعکس شوند که یکی از بسترهای اصلی ما کانال پلیس کرمان به آدرس @policekerman در پیام رسان سروش است.

معاون اجتماعی پلیس استان کرمان با اشاره به بهره گیری موثر از محتوای آموزشی پلیس های آگاهی و فتا تصریح کرد: در همین رابطه بخش زیادی از تابلوهای ثابت و الکترونیک سطح شهر نیز به توصیه های پیشگیرانه اختصاص یافته که امیدواریم مردم با دقت به محتوای این اقدامات آموزشی و لحاظ موارد خودمراقبتی، گام موثری در توسعه نظم و امنیت و پیشگیری از جرائم در ایام پایانی سال بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.