محمدعلی دهقان روز شنبه در سی و پنجمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان کرمان افزود: سیاست توزیع اقلام بهداشتی تامین شده توسط اصناف و اتحادیه های کرمان، برعهده دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار گیرد و همچنین مشکل اقلام بهداشتی از محل وزارت بهداشت پیگیری می شود.

وی اظهار داشت: نیاز دانشگاه علوم پزشکی به اقلام بهداشتی بیش از سایر بخش ها است و از طرفی اصناف، دستگاه های اجرایی و مردم به این اقلام احتیاج دارند.

افزایش قیمت میوه عید غیرقانونی است

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان گفت: استانداری کرمان نامه ای به شهرستان ها ارسال کرده که افزایش قیمت و ذخیره کردن میوه شب عید در سردخانه غیرقانونی محسوب می شود و میوه های تعهد شده باید در اختیار سیستم و مباشران توزیع قرار گیرد.

 رضا سنجری روز شنبه در سی و پنجمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان کرمان افزود: قوه قضاییه به پرونده تامین میوه شب عید ورود و نامه ای به استان ها زده که در این نامه به طور جد افزایش قیمت میوه را منع کرده است.

وی ادامه داد: افرادی که میوه شب عید را ذخیره و از توزیع و تحویل آن سرباز می زنند به مراجع قضایی معرفی و در قالب ذخایر احتکار شده با آنان برخورد می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.