پلمب ۱۷ واحد صنفی در راستای پیشگیری از کرونا در کهنوج

سرهنگ حیدر احمدیوسفی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج روز چهارشنبه گفت: برای پیشگیری از بیماری کرونا، طرح برخورد با قهوه‌خانه‌ها و قلیان‌سراهای متخلف در کهنوج به اجرا درآمد.

وی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طرح بازدید و سرکشی از قهوه‌خانه‌ها و واحدهای صنفی ارائه دهنده قلیان در دستور کار اداره اماکن و پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ احمدیوسفی با بیان اینکه در این طرح ۱۷ واحد قلیان سرا و قهوه‌خانه پلمب شد، بیان داشت: هم اکنون هیچ قهوه‌خانه و قلیان‌سرایی در شهرستان کهنوج فعال نیست و با تعامل سازنده‌ای که با واحدهای صنفی بازی‌های رایانه‌ای برقرار کرده‌ایم تمامی این واحدها فعالیت خود را متوقف کردند.

وی گفت: کسب رضایت‌مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان از اولویت‌های پلیس است که در این مسیر شهروندان نیز می‌توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ ما را در تامین بهتر امنیت یاری کنند.

توقیف احشام قاچاق در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت نیز از کشف ۱۴ رأس احشام قاچاق از یک دستگاه وانت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضایی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ محمدآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری محور مواصلاتی"جیرفت - کرمان" به یک دستگاه وانت مزدا حامل احشام، مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۴ راس گوسفند قاچاق کشف و یک نفر نیز دستگیر شد، عنوان کرد: برابر نظر کارشناسان، ارزش احشام کشف شده افزون بر ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ محمدرضایی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از بیماری‌های خطرناک احشام قابل سرایت به انسان است، جابه‌جایی و نقل و انتقال احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد.

عامل شرارت در کهنوج دستگیر شد

سرهنگ حیدر احمدیوسفی سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج همچنین از دستگیری شرور مسلح فراری در عملیات اطلاعاتی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: در پی تیراندازی‌های ایذایی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یک عملیات توانستند عامل شرارت و تیراندازی‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه  او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ  احمدیوسفی بیان داشت: این متهم دارای سوابق کیفری از جمله تحت تعقیب بودن از سوی مقامات قضایی، شرارت، ایجاد ناامنی، ترس و وحشت، اخلال در نظم و امنیت شهروندان شهرستان کهنوج است که در بازجویی‌های پلیس به این موارد اعتراف کرده است.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج  گفت: این شرور مسلح پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل دستگاه قضایی شد.

جنوب استان کرمان از هفت شهرستان با جمعیت یک میلیون نفر، یک سوم پهناورترین استان کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.