حجت‌الاسلام علی رضایی روز سه‌شنبه در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان جیرفت ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: اگر حاج قاسم سلیمانی در بین مردم عزیز شده به واسطه بیعت با ولایت بوده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی تمام وقت خود را برای خدمت به این ملت گذاشت، افزود: با شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، تمام ملت ایران غمگین شدند و همه برای عرض ارادت به مقام شامخ این شهید عزیز به صحنه آمدند و در تهران، اهواز، مشهد و کرمان قیامت برپا کردند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سردار سلیمانی به ظاهر در جمع ما نیست، اما تمثال و تفکرش تا ابد در بین همه خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما نشات گرفته از عاشوراست، اظهار داشت: ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری با همین عزت و بزرگی راه انقلاب را ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام  رضایی اسلام، مردم و ولایت را از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: مردم تاکنون ۴۱ سال پای انقلابشان ایستادند و در جمهوری اسلامی نقش بسیار مهمی ایفا کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، راه امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهند و نام ایران را بلند آوازه می کنند.

سخنران ویژه برنامه ۲۲ بهمن در جیرفت به حضور پرشور مردم این خطه در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران اسلامی با حضورشان همیشه کارستان کردند و امام‌ خود را تنها نگذاشتند.

وی ادامه داد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و مردم همچنان پرچم جمهوری اسلامی ایران در دستانشان برافراشته است.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان سال گذشته گفتند مردم ایران چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن نمی‌گیرند، اظهار داشت: همه نقشه‌های دشمنان نقشه برآب شد و ما هر سال سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

مردم قدرشناس و ولایتمدار جیرفت با راهپیمایی از میدان سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا چهار راه فرمانداری این شهر، با شور و هیجانی مثال زدنی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. 

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.