به گزارش ایرنا، سه بوستان، تالار پذیرایی، فاز اول گذرگاه فرهنگی امام علی (ع)، حاشیه فضای سبز واقع در بلوار هجرت و خیابان شهید محمدی رفسنجان شبانگاه یکشنبه با حضور شهردار، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان و برخی از مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

بوستان آسمان واقع در خیابان مفتح با اعتبار چهار میلیارد ریال و مساحت کل سه هزار و ۸۰۰ متر مربع به بهره برداری رسید که از این میزان ۳۵۰ متر مربع  فضای سبز و سه هزار و ۴۵۰ متر مربع نیز کف سازی شده است.

همچنین حاشیه فضای سبز واقع در بلوار هجرت پنجمین پروژه شهرداری رفسنجان با مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید ضمن اینکه خیابان شهید محمدی که در ۶ ماه اخیر در مساحت هفت هزار متر مربع شامل ۲ هزار متر مربع آسفالت، یکهزار و ۸۰۰ متر مربع پیاده روسازی و یکهزار و ۷۰۰ متر مربع کوبیک‌ احداث شده مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین فاز اول گذرگاه فرهنگی امام علی (ع) با مساحت کل پنج هزار متر مربع و اعتبار بالغ بر پنج میلیارد ریال بهره برداری شد که در این طرح نیز یکهزار و ۶۰۰ متر مربع فضاسازی و سه هزار و ۴۰۰ متر مربع کف سازی انجام‌ شده است.

در این طرح احداث ۲ آمفی تئاتر، اِلمان های فرهنگی مشاهیر و نویسنده، آبنما و مسیر پیاده روی دیده شده است که در آینده ایجاد خواهد شد.

افتتاح بوستان همدلی واقع در خیابان شهید انصاری با  مساحت کل سه هزار متر مربع و اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر برنامه های این شب بود؛ در این بوستان ۳۰۰ متر مربع فضای سبز و ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع کف سازی شده است.

بوستان ولایت واقع در شهرک ولایت با مساحت کل سه هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

در ادامه نمایشگاه تایپوگرافی روح قدسی نیز با موضوع سردار سلیمانی در فرهنگسرای ترنج با حضور مسئولان گشایش یافت و تا ۲۴ بهمن در معرض دید علاقمندان خواهد بود.

در این نمایشگاه ۴۰ تابلو از دانش آموزان پایه ششم مدرسه علوی به نمایش گذاشته شده است.

تالار پالیز رفسنجان نیز با مساحت چهار هزار متر مربع که زمین آن توسط شهرداری تامین شده است افتتاح شد.

شهردار رفسنجان در آیین افتتاح تالار پذیرایی پالیز گفت: این شهرداری فعالیت های خود را به صورت پراکنده در شهر انجام می دهد و با این کار عدالت در توزیع خدمات و توزیع اعتبارات در سطح شهر رعایت می شود.

محمدرضا عظیمی زاده افزود: اینگونه فعالیت ها در رفسنجان که با سرمایه گذاری های بخش خصوصی و فراهم سازی بستر توسط دستگاه های دولتی و نهادهای متولی انجام می  شود موجب رونق در منطقه می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری رفسنجان فعالیت های خود را به صورت پراکنده در شهر انجام می دهد و با این کار عدالت در توزیع خدمات و توزیع اعتبارات در سطح شهر رعایت می شود و این امر از مهم ترین کارهای شورای اسلامی و شهرداری رفسنجان است.

عظیمی زاده عنوان کرد: خدمات، باید مثل خورشید تابان به همه مردم و بخش های مختلف ارائه شود و برای همگان یکسان و قابل لمس باشد.

بیش از ۱۵۰ هزار نفر در شهر رفسنجان ساکن و از خدمات شهرداری برخوردار هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.