به گزارش ایرنا مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از یکهزار و۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان‌های جنوبی و شرقی استان کرمان افزود: انقلاب اسلامی در استان‌های محروم کشور اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
وی با بیان اینکه در این استان ۱۰ هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث شده است افزود: اصل این تفاهمنامه احداث ۳۴ هزار واحد در استان‌های محروم از قبیل سیستان و بلوچستان، کرمان و به ویژه روستاهای محروم بوده است.
بختیاری ادامه داد: احداث ۱۷ هزار مورد آن برعهده کمیته امداد و مابقی را برعهده بنیاد مسکن انقلاب گذاشته شد.
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی برای مددجویان  خاطرنشان کرد: امام راحل به محرومین توجه ویژه‌ای داشته است.
وی با بیان اینکه در استان کرمان تاکنون ۷۴۰ پنل خورشیدی بهره‌برداری رسیده و وارد مدار شده که بین ۸۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای مددجویان درآمد دارد گفت: تا پایان امسال حدود یکهزار پنل خورشیدی دیگر نیز به بهره‌برداری می‌رسد اما از دولت  می خواهیم ۳ هزار پنل دیگر به ما اختصاص دهد.
بختیاری خاطرنشان کرد: ۲ نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) ۲ برادر در کنار یکدیگر هستند و این اتفاق خوبی برای محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.