به گزارش ایرنا ، غلامرضانژادخالقی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار بم افزود: در روز تودیع، هر شخص  می تواند عملکردش را از طریق نگاه ها بفهمد، اینکه آیا توانسته در جهت رفاه حال مردم گامی بردارد یا خیر؟
وی افزود: همه ما فکر می کنیم شهرداری متلعق به شورا و شهردار است در صورتی که اینگونه نیست و اعضای شورای اداری باید به شهردار و شورا در جهت بهبود مشکلات شهر کمک کنند.

نژاد خالقی بیان کرد: اگر توانستیم کار فرهنگی انجام دهیم کار اقتصادی و عمرانی هم انجام خواهیم داد و متاسفانه در بحث اقتصادی کارهای خوبی انجام نشده است و باید نگاه ویژه ای در این خصوص داشته باشیم .مدیرکل امور شهری استانداری کرمان اظهارداشت: دومقوله مهم در شهرداری دیده نمی شود یکی فرهنگی و دیگری اقتصادی که از امام جمعه به عنوان رئیس شورای فرهنگی می خواهم که کمک کند مسایل فرهنگی شهر بیشتر در شهرداری دیده شود.
وی ادامه داد: در شهرها نیاز به ساخت فرهنگسراها داریم تا فکر و ذهن مردم را برای شهروند خوب بودن آماده کنیم زیرا اگر شهروند خوبی نباشیم شهرداری خوبی نیز نخواهیم داشت.
نژاد خالقی بیان کرد: اگر توانستیم کار فرهنگی انجام دهیم کار اقتصادی و عمرانی هم انجام خواهیم داد و متاسفانه در بحث اقتصادی کارهای خوبی انجام نشده است و باید نگاه ویژه ای در این خصوص داشته باشیم .
مدیر کل امور شهری استانداری کرمان تصریح کرد: شهرداری های بزرگ دنیا به سمت تولید جاذبه رفته اند و متاسفانه ما در بم با وجود سه جاذبه ثبت شده جهانی از آن ها به خوبی استفاده نکرده ایم.
 نژادخالقی گفت: شهرداری ها می توانند خارج از محدوده شهری خود هزینه کنند زیرا اگر توانستیم شغل ایجاد کنیم جمعیت شهر افزایش یافته و به نسبت نیز درآمدش بیشتر خواهد شد.

مسئولین باید با کمک مردم در جهت شکوفایی، رشد و توسعه شهر گام بردارند

 فرماندار بم  در این مراسم اظهار داشت: شهر جهانی بم از جهات مختلف ظرفیت و قابلیت های ویژه ای دارد که مسئولان باید با کمک مردم در جهت شکوفایی، رشد و توسعه شهر گام بردارند.
هادی شهسوارپور افزود: باید قبول کرد که کمبودهای زیادی داریم و نمی‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان مشکلات را رفع کنیم اما نیاز است مسئولان طبق یک برنامه‌ریزی مدون نسبت به انجام امورات شهر اقدام کنند.
وی تصریح کرد: شهرداری باید درآمدهای پایداری داشته باشد تا بتواند پروژه‌های عمرانی خود را به مرحله اجرا برساند.
شهسوارپور تصریح کرد: 23 هزار هکتار از اراضی بم‌ و بروات از جمله قنوات بزرگ بروات،ارگ تاریخی بم و بخش عظیمی از کویر ثبت جهانی است و با وجود صنعت خودروسازی در کنار ما باید از این ظرفیتها به خوبی استفاده کنیم.

در این مراسم محمد بنی اسدی بعنوان شهردار بم معارفه شد و از شهردار قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.