به گزارش ایرنا مجید فصیحی هرندی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیرامون برنامه های دهه مبارک فجر بیان کرد: این  طرح ها شامل ۲۸ پروژه در راستای بهسازی معابر شهری و روستایی، ۷ زمین چمن مصنوعی، ۲ پروژه اصلاح و توسعه شبکه و تأمین آب روستایی، ۱۴ طرح روشنایی معابر روستایی و رفع افت ولتاژ،۱۱ پروژه آبیاری نوین است.

 وی با اشاره به افتتاح ۶ بوستان شهری و یک طرح در حوزه منابع طبیعی شامل بند سنگی و سیمانی در شاهزاده عباس تصریح کرد: ۲ پروژه حمل و نقل جاده ای، ۳ پروژه درمانی بهره برداری می شود ضمن اینکه در حوزه آموزش وپرورش هم دبیرستان صدرا در رفسنجان افتتاح می شود و آموزشگاه فرهنگی هنری منیره هدایت هم کلنگ زنی می شود.

فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: ساختمان پزشکی قانونی رفسنجان و ۴ طرح صندوق کارآفرینی امید هم که اشتغالزایی برای  ۲۱ نفر دارد بهره برداری می شود همچنین ۴ کیلومتر فاز اول دوبانده شدن جاده نوق- رفسنجان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فرماندار رفسنجان گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از ارداه مردم ایران برای تغییر سرنوشت و تغییر شرایط زندگی حاکم بر آنها در آن زمان بود؛ مردم صرفاً به خاطر معیشت دست به انقلاب نزدند بلکه جنبه های اعتقادی و معنوی و آموزه های دینی موجب  شد دست به انقلاب بزنند.

وی ادامه داد: مردم احساس می کردند که تحت سلطه بیگانگان هستند و می دیدند که بر اساس روابط و قواعد استکباری تحقیر می شوند، قبل از انقلاب نیروهای مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و از قبل تصمیماتی برای ایران می گرفتند لذا مردم برای اینکه خودشان تصمیم گیرنده باشند برای تعیین سرنوشت و عزت خودشان دست به انقلاب زدند.

فصیحی هرندی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران و مجموعه نیروهای انقلابی کشورمان، الگویی برای بقیه کشورها شدند که در مقابل سیاست های کهنه استکبار بایستند و امیدواریم این مسیر با درایت و حضور در صحنه و امکاناتی که در همه زمینه ها داریم مستحکم تر ادامه پیدا کند و آرمان های انقلاب بیش از پیش محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان باید از اهداف انقلاب آگاه شوند؛ در رفسنجان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در زمینه کشاورزی، علم و  تکنولوژی، ایجاد مراکز آموزشی و دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، مدرسه سازی، زیرساخت های فرودگاه، آب و برق و گاز، صنعت و دیگر زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی گفت: پایه های فکری و اعتقادی و قوانینی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی تدوین می شود مبتنی بر آرمان های انقلاب و آموزه های دینی است و در چارچوب فرهنگ دینی و ملی باید باشیم و نباید از این مقوله فاصله بگیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.