به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، عباس صادق زاده در دیدار با مدیرکل ثبت احوال کرمان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی ارزشمند مدیریت و کارشناسان این مجموعه در حل و فصل و ساماندهی مشکلات انباشت شده مددجویان بهزیستی در موضوعات هویتی افزود: گره گشایی از مشکلات جامعه هدف بهزیستی با رویکرد همکاری و تعامل بر مبنای قوانین و مقررات، اقدامی ماندگار و ارزشمند است که علاوه بر جلب رضایت خداوند متعال موجب ارتقاء جایگاه اجتماعی اداره کل ثبت احوال شده است.

وی گستره خدمات و فعالیت های ثبت احوال را بر مبنای اقدامات اجتماعی چون هویت بخشی به افراد بدون مدارک هویتی را برای مردم به ویژه افراد دارای مشکلات هویتی قابل لمس توصیف کرد و اظهار داشت: همین همکاری و اقدامات عملی موجب شده جایگاه ثبت احوال نزد مردم ارتقاء یابد زیرا افراد بدون مدارک هویتی که سال ها از دریافت خدمات و حقوق شهروندی بازمانده بودند با برخوداری از مدارک هویتی توانستند این خدمات را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت و احوال استان کرمان نیز با اشاره به خدمات متعدد و ارزشمند بهزیستی به تشریح فعالیت های تخصصی ثبت احوال در حوزه جمعیت پرداخت و افزود: ایجاد شرایط و زمینه سازی برای هویت بخشی به  افرادی که دچار مشکل شده اند از وظایف قانونی ثبت احوال است.

محمد قاسمی همراهی و همکاری بخش های مختلف قضائی، امنیتی و اجتماعی را برای حل مشکلات هویت افراد را موثر دانست و گفت: این همکاری ها مسیر پیشبرد اقدامات را هموار و دستیابی به نتیجه را آسان می کند.

قاسمی تصریح کرد: مجموعه مدیریت و کارشناسان ثبت و احوال علاوه بر توجه و دقت در مسیر قانونی صدور مدارک هویتی افراد، آماده هرگونه همکاری در این زمینه با مجموعه بهزیستی هستند و خدمت به جامعه هدف بهزیستی را برای خود افتخاری مضاعف می دانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.