غلامرضا کرمی همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عصر پنجشنبه در حسینیه شهدای شهرستان جیرفت اظهار داشت: عقبه‌ داعش به وهابیت وصل بود و سردار سلیمانی با شجاعت جلوی این جریان ایستاد و این گروه تکفیری را از بین برد.

وی با بیان اینکه اگر حاج قاسم نبود داعش وارد ایران شده بود ادامه داد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در منطقه حرف اول را می‌زد.

کرمی به رشادت های سردار سلیمانی در منطقه جنوب کرمان اشاره و تصریح کرد: حاج قاسم تمام توان خود را برای خلع سلاح و پاکسازی منطقه جنوب کرمان از شر اشرار به کار گرفت.

وی افزود: سردار سلیمانی به صورت مستقیم این فعالیت‌ها را به مقام معظم رهبری گزارش می‌داد و رهبری بعد از این دلاوری‌ها بود که سردار را بیشتر شناختند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ۲۲ سال پیش وارد نیروی سپاه قدس شد، گفت: آن روز طالبان در افغانستان پیشروی کرده بود ولی سردار در همان دوران، جریان مقاومت را تقویت کرد.

همرزم سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به سخنان رهبری در جمع مردم قم اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی به گوشه‌هایی از نقش سردار سلیمانی در سوریه و عراق اشاره کردند لذا این، نشان از اهمیت فعالیت‌های ایشان در منطقه بود.

وی به خصوصیات شهید سپهبد سلیمانی اشاره و تصریح کرد: سردار سلیمانی در مقابل فرزندان و والدین شهدا و مردم عادی بسیار رئوف و متواضع بود. 

کرمی مهمترین خصوصیت رفتاری حاج قاسم سلیمانی را ولایت‌مداری ایشان برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هنگامی که حاج قاسم سلیمانی را می‌دیدند لبخند بر لبشان می‌آمد و حاج قاسم را در آغوش می‌گرفت.

وی ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی ذوب در ولایت بود ولی اکنون حاج قاسم سلیمانی از بین ما رفت و متاثر هستیم.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نگاه وسیعی به مسائل داشت، افزود: شهید سلیمانی یک روزی به ترامپ گفت من حریف تو هستم و ما اکنون می‌بینیم که با خونش توانست آمریکا را از منطقه اخراج کند.

سردار کرمی به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از موشک‌هایی که به پایگاه تروریست‌هایآمریکایی‌ زده شد ترامپ با صدایی لرزان گفت که ما هیچ آسیبی ندیدیم و این در حالی بود که کاملا آسیب دیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.