حجت الاسلام موسی نورس روز یکشنبه در آئین گرامیداشت یاد شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مسجد الزهرای ستاد انتظامی استان گفت: این مجاهد شجاع و غیور عرصه جهاد و مقاومت سالهای بسیاری از عمر شریف خود را در جنگ تحمیلی سپری کرد و بلافاصله پس از پایان جنگ وارد عرصه دیگری از جهاد و مبارزه علیه ایادی استکبار جهانی در یکی از مناطق مهم و حساس خاورمیانه شد.

وی ادامه داد: مهمترین نکته در خصوص مبارزات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ایجاد وحدت بین مبارزان مسلمان بود که باعث شد به یک محبوبیت خاص در بین عموم مردم و مسلمانان و مبارزان دست یابد و این مهمترین سرمایه ایشان در عرصه جهاد و مقاومت بود.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سرمایه عظیم فکری سردار شهید سلیمانی، باعث شد به درستی و به موقع پایان حکومت خودخوانده و نامشروع داعش را به مسلمانان جهان نوید بدهد.

حجت الاسلام نورس یادآور شد: امروز ایادی استکبار و در راس آنها آمریکا و اسرائیل در واقع با صدور فرمان شهادت سپهبد سلیمانی، ناتوانی و زبونی خود را به همگان نشان دادند اما قطعا در پی این اقدام ناجوانمردانه، سلیمانی های بیشماری راه مقدس ایشان را ادامه می دهند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.