رضا فلاح روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نشست کمیسیون عمرانی و ترافیک استان کرمان مصوب شد جمعیت هلال احمر استان کرمان در پوشش امدادی و پشتیبانی مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فعالیت کند.

وی با اشاره به حضور ۲۵۰ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید سلیمانی افزود: جمعیت هلال احمر در اسکان مسافران و پوشش امدادی این مراسم نیز حضور فعال دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به استقرار ۴۰ دستگاه خودروی امدادی در سطح شهر کرمان خاطرنشان کرد: هفت دستگاه مینی‌بوس و کامیون نیز از سوی جمعیت هلال احمر استان کرمان برای توزیع غذا و انتقال مسافران در این مراسم مستقر می‌شود.

فلاح خاطرنشان کرد: اعضای حوزه امور جوانان این جمعیت نیز با سازماندهی‌های صورت گرفته در قالب تیم‌های سحاب و با هدف ارائه خدمات امدادی و درمانی سرپایی (پانسمان و بانداژ)، راهنمایی و همراهی بیماران احتمالی به محل حضور تیم‌های امدادی و کمک به سالمندان نیازمند به ارائه خدمات بشردوستانه خواهند پرداخت.

بامداد جمعه ۱۳ دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق و جمعی از همراهان، در حمله پهپادهای آمریکایی در اطراف فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت جنگ آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در ایران عزای عمومی اعلام کردند.

مردم کرمان نیز در عزای از دست دادن سپهبد شهید سلیمانی هفت روز عزای عمومی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.