به گزارش ایرنا ، حجت الله پاداش  عصر پنجشنبه در جشنواره طلایه داران سازندگی و مجمع جهادگران استان کرمان در سینما آزادی شهر سرچشمه بیان کرد: در حوزه جهادی ۵۵۰ گروه در اقشار مختلف در استان کرمان سازمان‌ دهی کردیم.

پاداش با اشاره به اجرای طرح اعتلای بسیج ادامه داد: طرح مبارزه با کرم خراط در بردسیر، بافت و رابر توسط گروه‌ های جهادی اجرا شد که در این راستا ۴۰‌ هزار هکتار اراضی از این کرم پاکسازی شده ضمن اینکه در بحث مبارزه‌ با ملخ صحرایی هم بیش از ۲۸ هزار هکتار از اراضی با سمپاشی‌ علیه این ملخ توسط این گروه‌ جهادی پاکسازی شد.

پاداش گفت: ۷۲۸ صندوق قرض‌ الحسنه بسیج در استان کرمان راه اندازی شده که ۳۷ هزار عضو دارد و در راستای رفع مشکلات و اشتغالزایی به افراد نیازمند تسهیلات کم بهره اعطا می کند.

عباس بخشی مسئول صندوق‌ های قرض‌الحسنه بسیج شهرستان رفسنجان هم در این آئین‌ گفت: جنگ واقعی، جنگ اقتصادی است و برای پیروز شدن‌ در این جنگ باید سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی‌ ابلاغی از سوی رهبری را اجرا کنیم.

وی بیان کرد:  راه اندازی صندوق‌ های قرض‌ الحسنه‌ بسیج‌ راهکاری مفید است که می تواند با ارائه مبالغی‌ هرچند ناچیز افراد را به خودکفایی برساند؛ ۱۵‌ میلیارد ریال ذخیره صندوق ها در رفسنجان است و از ابتدای راه اندازی این صندوق‌ ها تا کنون بین ۷۵۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات از ۱۵۰‌ هزار تومان به بالا به افراد اعطا شده و کارهایی از قبیل شیرینی‌ پزی، پرورش‌ دان و طیور و پرورش بلدرچین و غیره را ایجاد کرده اند و در این راستا تقویت شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.