حجت الاسلام علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در این آئین در سالن فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان سالروز ولادت‌ حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: حمایت های مردم و علاقمندان به ورزش ما را در برگزاری این المپیاد کمک کرد؛ اگر حمایت های مردم و دوستداران به امر ورزش نبود ما هم نمی توانستیم با این شور و شعف و با انگیزه تر از سال قبل برنامه دومین المپیاد ورزشی را اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: این حمایت های مردم شورای اسلامی شهر را مصمم تر می کند تا المپیاد سوم را با قدرت بیشتر و برنامه ریزی بهتر انجام دهد.
هاشمیان خاطرنشان کرد: ورزش های محلات، باعث می شود استعدادهای ورزشی مانند علی سامره که قابلیت رشد دارند و می توانند برای کشور افتخار آفرین باشند و در سطح بین‌ المللی خوش بدرخشند شناسایی شوند.
علیرضا رفیعی دبیر  دومین المپیاد ورزشی شهر رفسنجان هم بیان کرد: از ۲۳ شهریور امسال کار این المپیاد با ثبت نام از علاقمندان به ۸ رشته ورزشی از جمله اسکیت، ورزش های باستانی، دارت، دو و میدانی، فوتبال، والیبال، دوچرخه سواری و غیره‌ آغاز شد و از ۱۶ آبان مسابقات شروع شد.
وی افزود: در ۲۱ محله ۳۳۵  نفر از بانوان ورزشکار  و ۴۷۲ ورزشکار آقا در این مسابقات شرکت کردند و کادربرگزارکنندگان‌ هم ۸۶ نفر بودند.
علی سامره بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال مهمان ویژه این اختتامیه دومین المپیاد ورزشی شهر رفسنجان بود که در این آئین گفت: اتفاقات سال گذشته در برگزاری نخستین المپیاد ورزشی محلات شهر رفسنجان تفکرات را در جهت بازسازی شهر ارتقا داد و حمایت گر این قضیه هم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان و  دیگران بودند.
وی بیان کرد: کشور ما دچار بحران هایی است که همه را تحت تاثیر قرار داده‌ که در کنار این نابسامانی ها، این حرکات مثبت‌ ورزشی در رفسنجان با هماهنگی های لازم، اتفاقاتی را رقم زده که کمک به شادابی جامعه می کند.
سامره خاطرنشان کرد: با توجه به وجود مشکلات در خانواده ها و جامعه، ورزش می تواند تاثیرات مثبت و شادابی را در افراد ایجاد کند و بحران ها را کاهش دهد.
 در پایان با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، علی سامره، شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولان و مردم از برگزیدگان ورزش های دومین المپیاد ورزشی شهر رفسنجان تجلیل شد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.