محمدجواد فدائی روز چهارشنبه با نشر پیامی به مناسبت سالگرد حادثه دلخراش زلزله بم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم، خواستار فرهنگ­سازی ایمنی ساخت و ساز در کشور به ویژه در مناطق روستایی شد.
وی در ادامه می افزاید، امروز، تلاش، امید و همدلی در شهر دارالصابرین به بار نشسته و صنعت خودروسازی ارگ جدید و خرمای بی همتای بم، در پرتو صبر و امید مردم خونگرم منطقه، جلوه های رونق تولید و کار و تلاش را برای دستیابی به توسعه متوازن در منطقه شرق استان کرمان پیش چشم همگان به معرض نمایش گذاشته است.
وی در این آورده است، بی شک زلزله ویرانگر بم بنای ترویج فرهنگ ایمن­ سازی و مدیریت بحران را با نگاه کارشناسانه و علم­ محور در کشور استوار کرد و مسئولان تحت تأثیر این تجربه تلخ طبیعت، گام­ های مهمی برای مقاوم ­سازی ساخت و ساز در کشور برداشته ­اند ولی برای ایجاد آمادگی دائمی در برابر حوادث و بحران ­ها، ایمن ­سازی ساختمان ­ها به ویژه در مناطق روستایی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
 استاندار کرمان می افزاید، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله بم، به همت والا و صبر و بردباری مردم این شهر افتخار می کنم و امیدوارم با تلاش مضاعف مسئولان در کنار مردم، شاهد سرزندگی و پیشرفت روزافزون این شهرستان باشیم که همچنان مقاوم و استوار به عنوان دارالصابرین بر تارک ایران اسلامی بدرخشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.