محمدصادق بصیری روز پنجشنبه در ستاد اقامه نماز کرمان افزود: نماز جمعه دارای خیرات و برکات فراوان است در حالی که بسیاری از افراد از این برکات آگاهی ندارند لذا لازم است جامعه را نسبت به این خیرات آگاه کرد.

وی با تاکید انتقال تجربیات به نسل جوان در بخش های مختلف و استفاده از جوانان تصریح کرد: سپردن کار به دست جوانان و انتقال تجربیات به این قشر از جامعه در ستاد نماز جمعه کرمان ساری و جاری است و قرار است در این ستاد نوآوری هایی نیز اتفاق بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: باید نمونه اقداماتی چون میز خدمت که به نوعی خدمت به مردم است در نماز جمعه تسری و گسترش پیدا کند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان نیز با اشاره به جایگاه ستاد نماز جمعه گفت: رئیس جدید ستاد نماز جمعه کرمان شخصیت منعطفی دارد که می تواند جوانان را جذب کند.

محمدرضا وفایی افزود: ستاد نماز جمعه کرمان با جوان گرایی و استفاده از خرد جمعی روزهای موفقی را در پیش رو خواهد داشت.

وی با بیان اینکه زمانی جوانان پای کار می آید که دو مورد را احساس کنند گفت: اول اینکه در تصمیم گیری یا در تصمیم سازی نقش داشته باشند و دوم اینکه جوانان در امور مسئولیت داشته باشند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان تاکید کرد: تجربه جهانی و علمی وجود دارد و آن اینکه جوانان توسط گروه هایی مانند خودشان قابلیت جذب بیشتری دارند و اگر بتوانیم گروه هایی از جوانان را واسط بین جوانان مسئول قرار دهیم در مشارکت جوانان تاثیرگذار بسزایی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز با بیان اینکه ظرفیت خوبی از جوانان در سازمان ها و نهادها وجود دارد گفت: جوانان باید گم شده خود را در نماز جمعه پیدا کنند و نماز جمعه ظرفیت خوبی است و می توان از ورزشکاران در ستاد نماز جمعه استفاده کرد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: امنیت نماز جمعه همچون گذشته تامین می شود و پلیس در حوزه ترافیک و انتظامی نماز جمعه حضور چشمگیر و فعالی خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت: بهترین مکان برای یادگیری مدرسه است و مدرسه آینده نظام و کشور را رقم می زند و اگر تمام فعالیت های فرهنگی در مدارس پایه ریزی شود نتایج بهتری خواهیم داشت.

احمد اسکندری نسب افزود: حضور روحانیون و طلاب در مدارس می تواند در راستای برگزاری بهتر نماز کمک کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.