محمدرضا سلیمان‌پور شامگاه چهارشنبه در همایش پیمانکاران عمرانی در رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار با بیان اینکه شرکت های پیمانکاری مشکل نقدینگی دارند و پرداخت ها به صورت استناد مناقصه است افزود: با توجه به محدودیت بودجه های عمرانی پیمانکاران و شرکت‌ها خود را با قانون مجریان ذیصلاح وفق بدهند.

وی اظهار داشت: بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان امسال تمدید شده که بر این اساس پرداخت ها ۲۰ درصد و مابقی اقساطی می شود که می توانند پیمانکاران از آن بهره مند شوند.

دبیر انجمن پیمانکاران استان کرمان با بیان اینکه باید از ظرفیت استان استفاده و بخش خصوصی را هدایت کرد افزود: پیمانکاران کرمان ظرفیت صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور را دارند و نیاز به استقبال پیمانکاران در این راستا وجود دارد.

وی گفت: هیات مدیره انجمن پیمانکاران با سازمان مدیریت در کارگروه های مختلف، کمیسیون ها و کنترل کیفی پروژه ها همکاری دارد که این امر موجب دستاوردهای دانش و علمی و ارتقای کیفی فعالیت ها می شود.

سلیمان پور افزود: با توجه به تفاهم نامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جهاد دانشگاهی کرمان می توان از این ظرفیت برای ارتقای تحصیلی هیات مدیره زیر لیسانس بهره مند شوند و برای پرسنل کاری تا استاد کار دوره های مهارت فنی را گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه پیمانکاران رتبه پنج می توانند ۱۲ میلیارد تومان پروژه بردارند گفت: مسئولان کارگاه ها و پیمانکاران باید کارشناس فنی و گواهی نکات ایمنی را دریافت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.