رضا رضایی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده از فردا ۲۸ آذر به مدت  چهار روز شکایت خود را با دلایل کافی به هیات نظارت استان اعلام کنند.

وی تصریح کرد: بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی از ۱۷ تا ۲۶ آذر به مدت ۱۰ روز انجام و امروز فرمانداران موظفند نظریه بررسی صلاحیت داوطلبان در هیاتهای اجرایی را با ذکر مستندات قانونی و بر اساس ماده ۵۱ قانون انتخابات مجلس به داوطلبان اعلام کنند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کرمان اظهار داشت: شکایت این افراد در هیات‌های نظارت استان و هیات نظارت مرکزی بر انتخابات مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از ۲۰ روز نتیجه به فرمانداران حوزه های انتخابیه اصلی ابلاغ و فرمانداران نیز به داوطلبان اعلام می کنند.

وی افزود: این افراد باید از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۷ شکایت خود را به آدرس کرمان، بلوار شهید عباسپور، میدان عاشورا، بلوار جانباز شرقی، دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تحویل دهند.

 فرآیند ثبت نام داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان همزمان با سراسر کشور، از ۱۰ تا ۱۶ آذر انجام شد و ۳۶۲ نفر داوطلب شامل ۳۱۷ نفر مرد و ۴۵ نفر زن ثبت نام خود را قطعی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.