حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی روز چهارشنبه در نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سالن همایش های ناجا کرمان با بیان اینکه امام خمینی (ره) کشور را از یوغ استکبار و استعمار نجات داد و دشمن را بر زمین زد و استکبار را به زیر کشید گفت: لذا امام فرمود اگر به آبهای خلیج فارس ما تعدی کنید ما شما را به خاک مذلت می نشانیم.

وی تاکید کرد: لذا خداوند را برای وجود انقلاب اسلامی که گهر درخشان انسانیت، کمال و بهترین نوع اداره بشر یعنی ولایت را بعد از هزار و ۴۰۰ سال در حساس ترین نقطه جغرافیایی جهان و استراتژی ترین و ژئوپلولتیک ترین نقطه جهان یعنی ایران اسلامی مستقر کرد و مایه نجات صالحین شد.

وی اظهار داشت: خداوند حکمت و اخلاصی را در امام دید که کار ناتمام اجداد طاهرین را که ۲۵۰ سال مبارزه و تلاش کردند و به اسارت رفتند و شهید شدند و مشکلات فراوانی را به خاطر آن تحمل کردند را به ایشان سپرد.

 نماینده ولی فقیه در ناجا و رئیس سازمان عقدیتی سیاسی نیروی انتظامی به مصائب اهل بیت عصمت و طهارت و ائمه اطهار (ع) اشاره کرد و گفت: اساسی ترین و ضروری ترین نیاز بشر به زندگی اجتماعی وجود حاکمان صالح و شایسته است.

وی با اشاره به اینکه امام کار ناتمام ائمه اطهار (ع) را تمام کرد تصریح کرد: امام صالحان را بر حکومت نشاند و فرمود در حکومت اسلامی شخص حکومت نمی کند بلکه حکومت قانون است.

ترامپ گنده لاتی که لات های عالم باید شاگردیش را بکنند

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: اگر فقیه عادل حاکم اسلامی مرتکب گناه صغیره نیز بشود حق ولایت ندارد در حالی که پادشاهان عالم و حتی روسای کشورهای متعدد سگ باز، هرزه، عرق خور و بی ادب هستندبه طوری که به معنی واقعی ترامپ گنده لات است که لات های عالم باید شاگردیش را بکنند.

وی اظهار داشت: هر چه قدر بشر از نظر تمدن ظاهری پیش رفت از انسانیت و حقیقت خود دور شد زیرا حاکمان آنها را به آن سمت برده اند لذا امام درست نشانه گرفت اما برخی از روحانیون مبارز تحت تاثیر نهضت آزادی و جبهه ملی در دوران طاغوت معتقد بودند شاه سلطنت کند اما حکومت نکند.

حجت الاسلام ادیانی ادامه داد:  به نقل وی تلخ ترین شب اقامت امام در فرانسه شبی بود که نهضت آزادی با امام ملاقات کردند و گفتند شاه بماند سلطت کند اما حکومت نکند لذا امام فرمودند منفورترین کلمه نزد خدا و رسول خدا کلمه شاهنشاهی است و شاه باید برود.

وی افزود: سالهای سال اولیای الهی و وارستگان عالم در بهترین ماه سال که رمضان است و بندگان شایستگان خدا دعای افتتاح را می خواندند و خداوند این دعا را به دست فرزند حوزه و ائمه معصومین (ع) این دولت کریمه و نظام اسلامی را برقرار کرد.

 نماینده ولی فقیه در ناجا و رئیس سازمان عقدیتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: ما با پیروزی انقلاب اسلامی از نظر گفتمانی بر غرب غدار غلبه پیدا کردیم و نوعی از حکومت را جلوی چشم بشریت قرار دادیم که گوش فلک را کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.