سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در همایش تخصصی گام دوم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته پژوهش در مجتمع نمایشگاهی ناجا کرمان افزود: پلیس قصد دارد با همراه و مسئول سازی به سمت و سوی پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی گام بردارد و مهمترین چراغ پیش روی خود را بیانیه گام دوم رهبری می دادند لذا برنامه ریزی خوبی را در این زمینه انجام داده است.

وی پویایی، آینده محوری، مقتدر بودن پلیس را از جمله اهداف پیش روی پلیس در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: مطالبه گری برای تامین نظام و امنیت جامعه به تنهایی ممکن نیست لذا ضمن اینکه امنیت پیش نیاز انجام امور در بخش های مختلف اقتصاد، فرهنگ، سیاست و غیره است باید این زیرساخت در جامعه فراهم باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، تعالی محوری و ایثارگری را نیز از خصوصیات پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: شهدایی که اخیرا تقدیم نظم و امنیت شد در راستای تحقق امنیت در جامعه جان خود را در طبق ایثار گذارند لذا معتقدیم پلیس باید مردم یار باشد تا بتواند پلیس در تراز نظام باشد.

وی پلیس فعلی را تخصص محور عنوان و تصریح کرد: پلیس باید علم خودش را به روز کند لذا امروز از فناوری های پیشرفته استفاده می کند و پلیس های تخصصی را تشکیل داده که پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی یکی از این اقدامات است.

سردار ناظری با بیان اینکه ۲ محور را در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش رو داریم افزود: پلیس در وهله نخست اصلاح خود و بعد از آن اصلاح جامعه را در دستور کار دارد تا در تراز نظام جمهوری اسلامی، مورد اعتماد و امین مردم باشد لذا باید زمینه را برای پیشرفت کشور فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: پلیس در صدد است بستر امن و آرامی را برای اقدامات سازمان ها، نهادها و همچنین مردم به منظور توسعه و پیشرفت کشور فراهم کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: پلیس علاوه بر اینکه درون خود را برای تحقق هفت گام و توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده می کند زمینه جامعه را نیز برای اقدامات سایر نهادها باید مهیا کند.

وی اظهار داشت: ناجا با شعار حساس سازی مسئول سازی در جامعه درصدد است در شاخصه مطالبه گری گام بردارد و در راستای پلیس در تراز نظام جایگاه خود را ارتقا دهد و به کمال برساند.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: ناجا با کمترین هزینه در این حوادث خوش درخشید و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حجت را در این بخش تمام کرد و ناجا با اقتدار با اراذل و الوباش برخورد کرد.

وی تاکید کرد: همچنین ناجا در راستای مقابله با خواب آشفته و بدون تعبیر دشمن را برای پنجم دی سال جاری آماده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.