به گزارش ایرنا ، بابا داوردان روز چهارشنبه در نشست شورای عشایر شهرستان ریگان افزود: با توجه به مشکلاتی که در راههای عشایری کشور وجود دارد با هماهنگی های صورت گرفته قیر رایگان و مشارکتی با تخصیص اعتبار یاد شده نیز  در اختیار این مناطق قرار خواهد گرفت .

وی اظهار داشت : بخشی از اعتبار صورت گرفته به استان کرمان و شهرستان ریگان اختصاص خواهد یافت تا مشکل راههای این مناطق سخت گذر برطرف شود .

معاون عمرانی و امور زیر بنایی سازمان عشایر ایران تصریح کرد: به زودی تمامی تانکرهایی که در منطقه وجود دارند برچیده و شبکه لوله  گذاری در این مناطق جایگزین خواهد شد .

داوردان عنوان کرد : تمام تلاش دولت در راستای رفع مشکلات عشایر منطقه است .

مدیرکل عشایری استان کرمان نیز از اجرای طرح آبرسانی سالمو شبکه ای در دو نقطه عشایری تک فرهاد و سیف الدینی ریگان خبر داد و بیان داشت : این طرح در ایام  الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید .

رضا نیکزاد افزود: با توجه به اشتغال زایی در منطقه تسهیلات ۷میلیارد ریالی جهت کشت گیاهان دارویی در شرق استان اختصاص یافته است .

وی بیان داشت:  پتانسیلهای خوبی در زمینه اشتغال زایی در شهرستان ریگان در بخش عشایری وجود دارد که نیاز به شناسایی و حمایت  جدی تر دارند .

فرماندار ریگان هم در این نشست بیان داشت:  این شهرستان در شرق استان با بیش از 2500خانوار عشایری قرار دارد.

امین باقری تصریح کرد با توجه به اینکه شهرستان ریگان در زمینه راه مشکلات زیادی دارد نیاز به احداث راه مناسب دراین شهرستان از ضروریات است  .

ریگان در 286کیلومتری شرق کرمان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.