حجت الاسلام علی عرب پور روز دوشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمان با عنوان رسالت رسانه در گام دوم انقلاب افزود: تبیین این بحث در لایه های مختلف جامعه و در سه سطح کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت وظیفه رسانه ها است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: صدور این بیانیه یک سند زرین برای ادبیات منابع معرفتی انقلاب اسلامی بود که با نگاه عالمانه، واقع بینانه و منصفانه در زمینه گذشته، حال و آینده انقلاب برای همگان قابل تحسین است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بعد از وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره) افقی به سوی آینده انقلاب باز شد و همه ما وظیفه داریم در این جهت نسبت به عملیاتی شدن آن نقش ایفا کنیم که  اصحاب رسانه نسبت به تبیین و گفتمان سازی آن نقش اول را دارند.

وی تاکید کرد: تقویت روحیه جهادی و انقلابی در بین نسل جوان و اننقال پیام انقلاب به نسل دوم و سوم انقلاب، بصیرت افزایی، دمیدن روح انقلاب در بین جوانان، تقویت فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی، تبیین چگونگی گسترش عدالت و مبارزه با فساد و غیره از وظایف بزرگ و ارزشی اصحاب رسانه در بحث بیانیه گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام عرب پور بیان کرد: تقویت روحیه انقلابی و جهادی بین نسل جوان که اطلاعات آنها یا رسانه ای است یا کتابی و شنیداری، توسط رسانه ها از دیگر وظایف این قشر است.

وی تصریح کرد: دشمنان هیچ وقت از دشمنی با انقلاب کوتاه نمی آیند زیرا از انقلاب ضربه خورده اند لذا رسانه در افزایش بصیرت و دشمن شناسی نقش ویژه دارند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: نشان دادن چهره دشمنان در گام دوم انقلاب، دمیدن روحیه ما می توانیم برای تقویت اعتماد به نفس جوانان، تقویت فرهنگ مقاومت و ظلم ستیزی در سایه اعتماد به نفس، مبارزه با فساد، شبهه زدایی از ناکارآمدی نظام دینی و  ترویج سبک زندگی دینی از  سرفصل هایی است که رسانه باید نسبت به آن اقدام کنند.

وی با بیان تاخیر در عملیاتی کردن بیانیه گام دوم باعث فراموشی می شود افزود: همه ما وظیفه داریم در جهت فرهنگ سازی و مطالبه گری در این موضوع به ویژه از مسئولین و نقش آفرینان کار کنیم.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر کرمان با حضور سخنگو و مسوول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.