نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گراغان و سَقدر بخش جبالبارز، مطاع در بخش اسماعیلی، فکرآباد و گِور در بخش ساردوئیه جیرفت و روستاهای تل شیراز، جهادآباد، هادی‌آباد، محمدآباد، نرگسان، رودفرق و گرمسار در بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد از جمله روستاهایی بودند که از نعمت پوشش مخابراتی تلفن همراه بهره‌مند شدند.

یحیی کمالی‌پور ادامه داد: متاسفانه هنوز ۶۰ روستا در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بدون پوشش تلفن همراه هستند که پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل آنها در حال انجام است.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای میدانی از روستاهای بدون پوشش مخابراتی، پنج سایت پوششی برآورد شده که طبق پیگیری‌ها و برنامه ریزی‌های انجام شده، تا نیمه دوم سال آینده تمامی این روستاها از نعمت پوشش تلفن همراه برخوردار می‌شوند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به وضعیت دسترسی به اینترنت در حوزه استحفاظی خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده ۸۰ درصد روستاهای جیرفت و عنبرآباد از اینترنت فور جی و تری جی بهره‌مند هستند و همچنان پیگیر پوشش ۱۰۰ درصدی اینترنت در منطقه هستیم.

مردادماه امسال با حمایت دولت، مردم ۴۰۰ روستای جیرفت و عنبرآباد در جنوب استان کرمان از اینترنت پُر سرعت نسل چهار بهره مند شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.