قرعه کشی مرحله نهایی لیگ برتر نونهالان فوتبال استان روز شنبه بین تیم‌های شاهین کرمان، آینده سازان کرمان، امیران کرمان و مس شهربابک برگزار و مقرر شد مرحله نهایی مسابقات از هشتم آبان ماه امسال به مدت سه روز به میزبانی باشگاه شاهین کرمان در ورزشگاه اختصاصی آن برگزار شود.
مدیرعامل باشگاه شاهین کرمان در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از صعود تیم نونهالان شاهین از گروه بسیار سخت خود در مرحله گروهی، این تیم موفق شد درمرحله حذفی تیم خوب و یک دست شهرداری زرند را با نتیجه ۲بر یک شکست دهد و جواز صعود به مرحله نهایی این دوره از مسابقات را کسب کند.
صالح رجایی بیان داشت :تیم‌های نخست و دوم این دوره از مسابقات جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب می‌کنند.
وی افزود: تیم نونهالان شاهین کرمان با کادر فنی و با دانش و سرمربی محمدحسین عرب کمک مربی میلاد فرحبخش مربی بدنساز و ایمان شاهرخی مربی گلرها و آرش کمالی به عنوان سرپرست تیم پا به این مسابقات گذاشته که خوشبختانه تا اینجای کار موفق بوده و با توجه به میزبانی شانس نخست قهرمانی مسابقات را داریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمان اظهار داشت: تیم نونهالان در حال حاضر هر روز یک نوبت در ورزشگاه اختصاصی شاهین به تمرینات خود ادامه میدهد تا آمادگی لازم را برای مسابقات داشته باشیم و با توجه به نیاز تیم و جای خالی چهار بازیکن را در مرحله نهایی به لیست خود اضافه کردیم.
وی افزود: چهار رده سنی نونهالان، زیر ۱۵سال، نوجوانان و جوانان را در مسابقات لیگ برتر استان شرکت دادیم که با درایت و پشتکار مربیان شاهین کرمان هر چهار تیم این باشگاه در به جمع هشت تیم برتر مسابقات استان صعود کردند که این امر بی‌نظیر بوده و عملکرد خوب ما را در فوتبال پایه نشان می‌دهد.
شاین ذکر است که تیم شاهین یک تیم خصوصی و مردمی است که هزینه‌های باشگاه از طرف خانواده‌های بازیکنان تامین می شود و هیچ بنگاه اقتصادی این مجموعه را یاری نمی‌کند چه بسی اگر بنگاه‌های اقتصادی به حوزه حمایت این باشگاه ورود کند موفقیت‌های بیشتری چه استانی و فرا استانی به نام کرمان کسب خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.