به گزارش ایرنا، در آیین رونمایی از این کتاب ناشر، نویسنده و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان کرمان  و کشور حضور داشتند.

این کتاب با سبک منحصر به فرد رمان‌های ایرانی بر پایه عاطفه، عشق و جوشش درونی انسان استوار شده است و یک داستان عاشقانه از زندگی مردم ایران را روایت می‌کند.

رمان آسمان نیلی حاصل تلاش چند ساله نگارنده جوان کرمانی فاطمه سادات اولیاء با مضمون عاشقانه و سرشار از جاذبه‌های تلخ و شیرین اجتماعی است که با مطالعه چند سطر جذابیت ویژه ای برای مخاطبان خود به خصوص قشر جوان ایجاد می‌کند.

نویسنده کتاب آسمان نیلی در آیین رونمایی از این کتاب گفت: رویای بچگی این بود که خلبان شوم اما در دوران راهنمایی در زنگ انشاء مورد تمجید معلم خود قرار گرفتم و موجب علاقه‌مندی من به نویسندگی شد و نخستین رمان خود را از آن دوران آغاز کردم.

فاطمه سادات اولیاء افزود: پس از شرکت در یک مسابقه نخستین پیروزی خود را در عرصه فرهنگ و نویسندگی کسب کردم و سپس با کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان آشنا شدم و رمان آسمان نیلی را به این کانون معرفی کردم و در پاسخ، نامه‌ای برایم ارسال که موجب شد در کار خود جدی‌تر شوم.

وی اظهار داشت: ماشاءالله کاربخش به عنوان مسئول نشریه عصر باور نخستین فردی بودند که مجوز چاپ داستان ‘بابای خوبی‌ها’ را در نشریه خود دادند که موجب ارتقای کمی و کیفی فعالیت حرفه‌ای من شد.

این نویسنده کرمانی با بیان اینکه امیدوارم بدون مجوز هیچ مولفی متنی در جایی چاپ نشود گفت: برخی سنگ اندازی‌ها موجب دلسرد شدن جوانان در عرصه فرهنگ و هنر می‌شود.

چاپ نخست کتاب آسمان نیلی در شمارگان 1000 نسخه توسط انتشارات آوای هستی در سال 98 منتشر شده است.

همچنین جشن امضای کتاب آسمان نیلی در محل سالن اجتماعات رستوران ماندگار کرمان برگزار شد.

7420/ 5054

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.