به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز چهارشنبه در آیین طرح نشاط اجتماعی با هدف پاکسازی اطراف مدارس در آستانه مهرماه افزود: این ماموریت از روز گذشته ابلاغ و به اجرا درآمده است.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح نشاط اجتماعی، محدوده اطراف مدارس و مسیر حرکت دانش‌آموزان منطقه امنی برای خلافکاران و مجرمان نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به قشر دانش آموز بیان کرد: این قشر جامعه هدف خدمت‌رسانی ما هستند زیرا دانش آموزان در سرنوشت حال و آینده نظام موثر هستند و موظف هستیم این بستر را برای تعلیم و تعلم آنها فراهم کنیم.

وی با بیان این مطلب که این رزمایش در سراسر کشور اجرا شده است، تصریح کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی در راستای نشاط اجتماعی اطراف مدارس و مسیر تحصیل دانش‌آموزان را پاکسازی کردیم و دستگیری و برخورد با اراذل و اوباش، سارقان به عنف و خرده فروشان مواد مخدر از یک هفته قبل را در دستور کار قرار دادیم.

سردار ناظری گفت: اگر مسیر و اطراف مدارس را پاکسازی کنیم باعث افزایش آرامش دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها خواهد شد و اجرای این طرح از امروز آغاز شد و در طول سال تحصیلی مستمر خواهد بود تا محدوده اطراف مدارس و مسیر حرکت دانش‌آموزان منطقه امنی برای خلافکاران و مجرمان نباشد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با اقداماتی که صورت می‌دهیم محیطی امن و آرام برای تعلیم و تعلم با همکاری سبزپوشان و سرو قامتان فراهم کنیم اما همه بدانند که با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت.

۷۴۴۰/۷۴۲۰ / ۵۰۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.