به گزارش ایرنا، فرماندار جیرفت روز یکشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی بخش جبالبارز شمالی به خبرنگاران گفت:  از این طرح ها، ۱۶۰ پروژه افتتاح و ۲۳ پروژه دیگر کلنگ زنی می شود.
ابوذر عطاپور وزیری ادامه داد: پروژه راه روستایی پنگوئیه بخش جبالبارز به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، امروز به بهره برداری رسید.

وی به افتتاح طرح تامین آب آشامیدنی روستای بادام بخش جبالبارز با حضور امام جمعه این بخش اشاره کرد و گفت: دولت تمام تلاش خود را برای تامین زیرساخت ها بویژه در مناطق روستایی انجام می دهد تا از مهاجرت روستاییان به شهر جلوگیری کند.
عطاپور وزیری بیان کرد: در منطقه جبالبارز ۱۵ کیلومتر راه روستایی آماده بهره برداری است که با افتتاح این راه ها بیش از ۸۰۰ خانوار از راه آسفالته مناسب بهره مند می شوند. 
فرماندار جیرفت اظهار داشت: از دیگر پروژه هایی که امروز به بهره برداری رسید پروژه آب و فاضلاب روستایی، روستای بادام بود.
وی اضافه کرد: در این پروژه با حفر یک حلقه چاه و برقی کردن آن، ساخت و تجهیر یک باب موتور خانه، ساخت مخزن ۲۰۰ متر مکعبی، خرید و اجرای لوله گذاری به طول هشت هزار و ۷۰۰ متر، اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان هزینه شده که با بهره برداری از آن ۲۸۱ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

فرماندار جیرفت گفت: در هفته دولت با بهره برداری از ۲۲ طرح آبرسانی روستایی، یکهزار و ۸۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می شوند.

 وی افزود: در پروژه های آب رسانی  بیش از ۵۰ کیلومتر لوله گذاری و حفر پنج حلقه چاه و ساخت پنج باب مخزن ذخیره ای به حجم ۹۰۰ متر مکعب، تجهیز و برقی کردن پنج حلقه چاه و نصب پنج موتورخانه صورت گرفته است.
عطاپور وزیری عنوان کرد:  در ادامه افتتاح پروژه های هفته دولت در بخش جبالبارز شمالی یک مجتمع بوم گردی با اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در دومین روز از هفته دولت ۲ طرح عمرانی، یک طرح اقتصادی و یک ایستگاه فرستنده رادیو و تلوزیون دیجیتال با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در جیرفت به بهره برداری رسید.

فرماندار جیرفت فردا (دوشنبه) همزمان با سومین روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های متعددی در حوزه های عمرانی و اقتصادی به ساردوئیه سفر می کند.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

۷۴۵۰/۷۴۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.