به گزارش روز یکشنبه ایرنا، سردار حسین محبی در حاشیه بازدید از کارگاه ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان، انجام این پروژه را توفیقی بزرگ و باقیات و صالحات برای دست اندرکاران دانست و گفت: فرصتی پیدا شد که پاسداران بزرگ انقلاب اسلامی در زمان بازنشستگی بعد از یک عمر جهاد و مبارزه در راه خدا در این کار مهم سهیم شوند و این هدیه و عطیه الهی است که باید بابت آن سپاسگزار خداوند بود.

وی ادامه داد: از لحظه ورود به این مکان احساس کردم که وارد حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌ شوم و این احساس تا انتها بر من غالب بود.

ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان، در نوع خودش بی‌نظیر و بی‌بدیل است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان نیز ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان را در نوع خودش بی‌نظیر و بی‌بدیل دانست و گفت: ساخت این اثر مشابه ندارد زیرا این گنبد نسبت به گنبدهای دیگر از نظر وزن بسیار کمتر و از نظر کیفیت و استقامت بسیار بالاتر است.

حجت‌الاسلام علی عرب‌پور افزود: محل ساخت گنبد امام حسین (ع) در کرمان باید از سه دیدگاه بررسی شود و دیدگاه اول معنوی و خاص نظر خود امام حسین (ع) است.

وی دیدگاه دوم را باور داشتن به کار جهادی “ما می‌توانیم” دانست و اظهار داشت: این یک اعتقاد به تمام معناست که هر کار نشدنی را در این‌جا به حول و قوه الهی عملیاتی می‌ کند.

حجت‌ الاسلام عرب‌ پور اضافه کرد: دیدگاه سوم این است که حتی اگر هزار درصد هم تحریم شویم، هر کاری به صورت جهادی توسط بچه‌های جبهه و جنگ با همت و وجدان کاری در داخل کشور انجام شدنی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله اظهار داشت: این جز نظر لطف خدا و عنایت امام حسین (ع) و نعمت حضور دوستان جهادی که با عشق به اهل بیت (ع) عاشقانه خدمت می‌کنند، چیز دیگری نیست.

عبدالحسین رحیمی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان نیز در این بازدید توضیحات لازم در زمینه چگونگی ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان و پروژه لاغر و مقاوم سازی ستون‎های اطراف ضریح حرم مطهر در کربلا بیان شد.

۳۰۲۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.