مدیر موسسات پارک علم و فناوری استان کرمان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری با 22 غرفه و با حضور 33 شرکت دانش بنیان افتتاح شده است.
رضا زارع افزود: نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فنآوری استان کرمان با هدف بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، تبیین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان استان کرمان و برگزاری نشست های پرسش و پاسخ با حضور سورنا ستاری در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برپا شده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر 50 شرکت دانش بنیان در کرمان فعالیت دارند و این استان از نظر تعداد شرکت های دانش بنیان وضعیت خوبی دارد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از صبح امروز تاکنون بازدید از واحد دانش بنیان ویژگان بسپار شرق به عنوان تولید کننده کامپاندهای پلیمری و لوله های پلی اتیلن در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان را در برنامه داشته است.
این واحد از سال 80 فعالیت خود را آغاز کرده و حدود 115 نیرو دارد و از سال 86 فعالیت خود را در شهرک صنعتی 2 کرمان پیگیری کرده است.
بازدید از شرکت دانش بنیان لاوان تابلو و شرکت دانش بنیان کشت گستر بوتیا سبز کریمان نیز از دیگر برنامه های معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر به کرمان بود.
ستاری در ادامه از مرکز رشد فناوری های سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مجتمع پارک علم و فنآوری با 6 شرکت دانش بنیان نیز بازدید کرد.
وی در ادامه برنامه ها با همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان بازدیدهایی از واحدهای دانش بنیان کرمان و ماهان را در برنامه دارد.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.