به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به شهر جبالبارز با حضور وزیر نیرو افزود: کمبود آب از مشکلات مهم کرمان به شمار می رود و باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار شد در کوتاه مدت با ایجاد بازار آب این مشکل حل و امیدواریم این تصمیم بزودی اجرایی شود تا تابستان آینده را با کمترین مشکل سپری کنیم.
وی با اشاره به اینکه مساله آب در کشور ما موضوع بسیار مهمی است و مدیریت آن دشواری زیادی دارد گفت: در استان کرمان در صنعت آب و برق کارهای بسیار خوبی انجام شده و پروژه های خوبی نیز به بهره برداری رسیده است.
استاندار کرمان، نگاه متوازن وزارت نیرو به توسعه متوازن در استان کرمان را مورد تقدیر قرار داد و اظهار داشت: در این استان بویژه در حوزه آب مشکلات متعددی داریم و بخشی از آن نیاز به تصمیم گیری و دستور کار دارد و شاید نیازی به اعتبار نباشد.
فدائی عنوان کرد: تامین آب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در لایحه بودجه نیست و قرار شده امسال 50 میلیارد تومان از ماده 10 و 12 برای این کار در نظر گرفته شود و اگر این اعتبار سریع تر در اختیار استان کرمان قرار گیرد عملیات اجرایی طرح آغاز می شود و در سال بعد در پیوست بودجه قرار خواهد گرفت.
وی از مردم خوب، فهیم و مهربان جیرفت و بافت تقدیر کرد و گفت: مردم این مناطق اعتقاد دارند همه مسائل باید با کارشناسی دقیق و علمی دنبال شود و این نگاه بسیار ارزشمند است.
3029/7440
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.