به گزارش ایرنا، فرماندار جیرفت، سرپرست فرماندهی انتظامی این شهرستان به همراه اعضای شورای تامین و مسئولان انتظامی ضمن حضور در ستاد فرماندهی انتظامی پس از صدور فرمان اجرای رزمایش پاکسازی شهرستان های جنوب و شرق استان توسط سردار رضا بنی اسدی فر با رمز یا فاطمه الزهرا (س)، دستور اجرای رزمایش پاکسازی در شهرستان جیرفت را با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان صادر کردند.
** پیشرفت های امروز نظام به برکت امنیت شکل گرفته است
فرماندار جیرفت گفت: پیشرفت های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت امنیت شکل گرفته است.
احمد امینی روش افزود: منطقه جنوب کرمان از ظرفیت های صنعتی، کشاورزی و معدنی قابل توجهی برخوردار است و بی شک استفاده از این ظرفیت با تحقق امنیت امکان پذیر می شود.
وی اظهار داشت: خدمات انجام شده در جنوب کرمان به برکت فعالیت های شبانه روزی شورای تامین و نیروی انتظامی است.
رئیس شورای تامین جیرفت مهمترین دست مایه این شهرستان را وفاق و همدلی برشمرد و گفت: هر چه از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد به برکت جان فشانی های سربازان، امنیت بیشتری بوجود می آید.
امینی روش بیان کرد: مردم عوامل برقراری نظم و امنیت را دوست دارند و فعالیت شبانه روزی ماموران انتظامی به نوبه خود یک عبادت است.
** تحقق امنیت پایدار در گرو مشارکت عمومی است
سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، گفت: برقراری امنیت موضوعی بسیار مهم است و پلیس با برنامه ریزی های مدون، برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را در جهت افزایش رضایت شهروندان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.
سرهنگ رضا محمد رضایی افزود: در همین راستا این رزمایش همزمان با شهرستان های جنوب و شرق استان با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود اراذل و اوباش، متهمان تحت تعقیب، مواد مخدر سنتی و صنعتی، کشف اموال سرقتی، دستگیری سارقان و مقابله با قاچاقچیان سوخت به مدت 2 روز در شهرستان جیرفت اجرا می شود.
وی اظهار داشت: پلیس طرح های پاکسازی را زیر بنای رشد و ارتقاء امنیت می داند.
** امنیت پایدار زیربنای توسعه است
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امنیت، زیربنای توسعه است و این مساله در تمامی ابعاد جامعه نقش مهمی دارد.
یحیی کمالی پور افزود: ثبات، بقا، دوام و بالندگی هر اجتماعی به امنیت پایدار و سلامت جامعه در ابعاد مختلف وابسته است.
وی ادامه داد: زیربنای اساسی جامعه امنیت است زیرا اجتماع، اقتصاد و فرهنگ بدون امنیت معنا پیدا نمی کنند.
رزمایش پاکسازی نقاط آلوده شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان به مدت 2 روز برگزار می شود.
3029/7450/7429
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.