به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز چهارشنبه در نشست مشترک با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود : متاسفانه استان کرمان به دلیل جو سیاسی غالب، نتوانسته پیشرفت های خوبی داشته باشد و باید این روند را اصلاح کرد.
وی رفع مشکلات اقتصادی و فقر را از اولویت های مدیریت اجرائی استان کرمان عنوان کرد و ادامه داد: توجه به مسائل فرهنگی یکی دیگر از اولویت های مدیریت استان به شمار می رود که در این رابطه نیاز به همکاری و همفکری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان داریم.
وی از همراهی های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با مجموعه اجرائی استان تقدیر کرد و ادامه داد: امام جمعه کرمان فردی معتدل ، متعادل، دارای شناخت خوب از استان و اهل تعامل هستند .
استاندار کرمان گفت: بنگاه های اقتصادی نقش مهمی در توسعه اشتغال و ارتقای اقتصادی دارند و اگر سود آنها در کرمان سرمایه گذاری شود، تحولات بسیار خوبی رقم می خورد.
فدائی با بیان اینکه از نظارت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر مسائل اداری استان استقبال می کنیم و برای ما بسیار مهم است، گفت: نظارت ائمه جمعه را به تبعیت از جنابعالی قبول داریم و انتظار داریم در ابتدا مسائل با مدیران مطرح شود و اگر حل نشد از راه های دیگر پیگیری شود.
وی رفع مشکلات آب و توجه به بافت تاریخی را نیز از برنامه های خود در استان کرمان برشمرد و گفت: در نشستی مقرر شد که معین های اقتصادی استان، برنامه سه ساله خود را ارائه دهند که تعداد زیادی برنامه داده اند.
وی یادآور شد: برخی از معین های اقتصادی آنگونه که انتظار می رود فعال نیستند و تلاش می کنیم که یا فعال تر شوند و یا اینکه معین های دیگری جایگزین آنها شوند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه مناطق استان کرمان بین معاونت های استانداری تقسیم شده تا برنامه های شهرستان ها را به صورت جزئی دنبال کنند، گفت: ایده معین های اقتصادی برای توسعه استان بسیار خوب است و آن را دنبال می کنیم تا از این ظرفیت در استان کرمان به خوبی استفاده شود.
* وفاق گروه های سیاسی به توسعه می انجامد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان نیز در این دیدار گفت: وفاق و همراهی بین تمامی گروه های سیاسی را جدی می دانیم و با گروه های سیاسی جلساتی داشته ایم که بر اساس وفاق و همدلی بتوانیم به توسعه بیشتر استان کمک شود.
محمدصادق بصیری افزود: استان کرمان ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه دارد و باید به درستی و بر مبنای همدلی و همکاری از آنها استفاده کرد.
7440/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.