به گزارش صادق بیک پور شامگاه سه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان در محل استانداری کرمان افزود: راه اندازی بالن های ارتباطی مصوب شده و در مرحله تخصیص اعتبار است و در راه اندازی این سامانه استان کرمان در اولویت قرار دارد.
وی اظهار داشت: دستورالعمل پیام رسانی انبوه در مواقع بحران به استانداری و مدیریت بحران ابلاغ می شود و با این آیین نامه اپراتورها باید از این مرجع دستور بگیرند که موجب آرامش اجتماعی خواهد شد.
رئیس کمیته پدافند غیر عامل وزارت، شرکت ها، سازمان ها و مراکز تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه فاز نخست رادیو ترانک امروز(سه شنبه) در استان کرمان بهره برداری شد گفت: فاز نخست این شبکه با هزینه 150 میلیارد ریال ، 32 شهر و بیش از 2 هزار روستا را تحت پوشش قرار داده است.
وی ادامه داد: فاز دوم این پروژه نیمه اول سال 98 بهره برداری می شود که تمامی شهرها و شهرستان ها و سه هزار و 897 روستا را تحت پوشش قرار می دهد.
بیک پور افزود: برای واردات تجهیزات شبکه بی سیم رادیو ترانک در گمرک مشکلاتی بوجود آمد که خوشبختانه رفع شده و این تجهیزات اینک وارد کشور شده است.
وی عنوان کرد: قبل پایان امسال تجهیزات وارداتی در استان ها توزیع می شود که سهم کرمان نیز تحویل داده می شود.
مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رفع انحصارها در فضای رقابتی و گسترش خدمات به حوزه های فرهنگی و اجتماعی است و بخش عمده توجه ما به حوزه مدیریت بحران برمی گردد که آن را تسریع می کنیم.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.