جواد شهریاری شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به افزایش قیمت نهاده های دامی و در راستای تنظیم بازار، این میزان خوراک دام و طیور در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، رودبار، کهنوج، قلعه گنج، فاریاب و منوجان توزیع شد.
وی تصریح کرد: نهاده های دامی توزیع شده در منطقه جنوب کرمان شامل جو، سویا و ذرت بوده که با نرخ دولتی بین دامداران جنوب استان کرمان توزیع شده است.
شهریاری با بیان اینکه سهمیه خوراک دام و طیور برای توزیع بین مرغداران، دامداران مناطق روستایی و عشایری ابلاغ شده است، اظهار داشت: این سهمیه با هدف حمایت از تولید کننده و کنترل قیمت ها انجام می شود و نهاده ها با استفاده از ارز یارانه ای تامین و از طریق اتحادیه عشایری و دامداران جنوب کرمان توزیع شده است.
مدیرکل پشتیبانی امور دام جنوب کرمان تصریح کرد: هزینه حمل و نقل نهاده های دامی با نوساناتی مواجه شده اما روند توزیع این نهاده ها همچنان در منطقه جنوب کرمان ادامه دارد.
وی گفت: دولت تدبیر و امید با وجود تمام محدودیت ها، برای تامین کالای اساسی اقدامات گسترده ای را انجام داده که این تلاش، امید بخش بوده تا تولیدکنندگان با آرامش خاطر به تولید خود ادامه دهند.
شهریاری با بیان اینکه 12 مرغداری فعال در جنوب کرمان وجود دارد، عنوان کرد: با تمام توان از واحدهای تولیدی حمایت و در زمینه بر طرف کردن مشکلات این بخش با روحیه جهادی تلاش می کنیم.
شرکت پشتیبانی امور دام جنوب استان کرمان، مستقل از مرکز این استان، هفت شهرستان را با جمعیت یک میلیون نفر پوشش می دهد.
/7450/7429/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.