محمدرضا علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نمایشگاه کتاب سال گذشته 950 میلیون کتاب به فروش رسید و استقبال مخاطبان از نمایشگاه و برنامه های جنبی آن امسال چشمگیرتر بود.
وی ادامه داد: این مبلغ با توجه به میزان فروش بن کتاب و با استناد به اعلام آمار نهایی تراکنش شبکه بانک عامل اعلام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: همچنین 6 میلیارد و 500 میلیون ریال بن کارت خرید کتاب نیز در نمایشگاه کتاب کرمان توزیع شد.
وی اظهار داشت: بر پایی همزمان 2 نمایشگاه بزرگ کتاب و نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها با وجود کار فشرده برای تیم اجرایی و ستاد برگزاری، به شکل مطلوب و شایسته ای انجام شد و رضایت مخاطبان و علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی و رسانه را فراهم آورد.
علیزاده تاکید کرد: اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه ها، برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب، مراسم رونمایی از کتاب، نشست های تخصصی و شب های فرهنگی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان بود.
هفدهمین نمایشگاه کتاب کرمان و چهارمین نمایشگاه رسانه ها و مطبوعات استان کرمان از 19 تا 24 آبان با حضور 644 ناشر و با ارائه 52 هزار عنوان کتاب در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق برگزار شد.
3029/7437
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.